tuitbeker

hmimes

New member
zijn jullie al aan het kijken voor een beker of hebben jullie al 1 en welke ??

Ik ben al aan het kijken wil dat hij zelf leert vasthouden zelf drinken .
 
Ik heb wel al een tuitbeker staan van tupperware, hij heeft een siliconen tuit. Die had ik gekregen. Ik heb hem alleen nog niet gebruikt maar dat wil ik wel gaan doen, ik had het er juist gisteren nog over. Ik ben benieuwd want het is weer een andere manier van zuigen maar door dat de tuit van siliconen is is de overgang van de speen naar tuit minder groot. Xilyano drinkt wel zelf zijn fles.
 
Dean en Jack drinken al een hele tijd uit een tuitbeker. Van de Hema. Witte/transparante beker met handvaten en flexibele tuit (silicone)
Ik kreeg eerst de dop er niet goed op maar sinds dat goed lukt zijn het echt geweldige bekers.

Dean en Jack drinken zelf. Als ik de bekers geef, duiken ze er echt opaf, gaat die beker omhoog em drinken maar. Ze kosten geloof ik €4 of €5 per stuk. Ideaal.

Liefs Lynn.
 
Stijn drinkt nog uit een fles, maar dat doet hij al zelf sinds hij een maand of 4/5 is...heel fijn! Tuitbekers hebben bij mijn andere twee nooit gewerkt, die hebben van die rietjesbekers gebruikt van nuby en van de hema...ideaal...kunnen ze gewoon recht houden.
 
Terug
Bovenaan