Tulpen

Hahahaha ik had vandeweek (donderdag) een mooi bosje tulpen gekocht bij de AH. Helemaal in de gloria dat deze er weer zijn, want ik houd zo van Tulpen. Andere bloemen hou ik niet van... Dus kom ik gisteren weer thuis van weggeweest. Stinken in huis joh! Echt smerig het stonk gewoon naar kattenbak... We hebben geeneens een kattenbak hahahahaha dus kom ik er achter dat dat de tulpen waren...... HMMMMMM Das wel balen. Maar zoooo een vreemde combi hahahaha die gekke hormonen ook he.

ik heb dat ook.ik ruik alles.vorige week rook ik ook kattenzeik,overal lope zoeken.haha ik was de enige die wat rook en kon ook niks vinden.vanacht lag mijn man naast en hij had een paar biertjes op.normaal nooit last van maar nu ging ik bijna over mijn nek van die lucht,heb al gezegd dat ie de volgende x maar ergens anders moet slapen.haha.erg hé
gr mari

bij de zwangerschap van mijn zoontje, kon ik echt geen red bull lucht verdragen.
Ben benieuwd of dat deze keer weer zo is, mijn man drinkt namelijk met enige regelmaat red bull!!!

Terug
Bovenaan