<p style="text-align: left;"><span style="color: #1a130f; font-family: book; font-size: 18px; white-space: pre-wrap; background-color: #f0f3f9;">Het is niet dat mijn zoontje het niet kan, nee hij kan het heel goed en is inmiddels bijna zes maanden maar hij vind het verschrikkelijk. Dan bedoel ik ook echt dat hij het niet leuk vind op zijn buik, hooguit vijf minuten en dan wilt hij niet meer en gaat eerst gewoon liggen en daarna vervolgens te krijsen. Ook kan hij als hij wilt omdraaien maar dit vertikt hij gewoon. Het is een heel eigenwijs mannetje met een hele eigen wil en doet alleen iets als hij het wilt en anders niet ? prima maar ik denk dan je kan toch omdraaien inplaats van gaan huilen als je het zo verschrikkelijk vind op je buik? hij kan ook heel makkelijk van rug naar buik maar dat doet hij al helemaal niet en ik denk dus omdat hij het zo verschrikkelijk vind, maar ik vraag me dan af waarom? Ik heb het op verschillende manieren gestimuleerd, met geluidjes met spelletjes, voor de spiegel, op mijn buik, hem nadoen etc. Maar zodra hij op zijn rug ligt of ik laat hem zitten dan is hij weer vrolijk. Dan ga ik me toch een beetje zorgen maken, gaat hij nooit op zijn buik liggen leuk vinden? Gaat hij dan okk niet tijgeren of kruipen? Of nog ooit omdraaien omdat hij het vertikt, terwijl ik het hem wel een paar keer heb zien doen... Het is een drukke spartelend mannetje maar die echt dingen vertikt als hij het niet leuk vind, wat begrijpelijk is natuurlijk maar waardoor ik me soms wel zorgen maak, komt het nog? Moet ik het gewoon laten? Of zijn er andere manieren om het te stimuleren dat hij het wel leuk gaat vinden. Ik zeg weleens hij is gewoon lui en eigenwijs ? ook helemaal prima. Maar heeft iemand tips, adviezen? </span></p>