Tuolouse

A

Anoniem

Guest
He Toulouse

Hoe staat het ermee? Je had toch vandaag je NOD?
Je lichaam al wat mee willen werken weer?

Groets Elisa

Elisa, wat onwijs lief dat je aan mij denkt.
Vandaag is idd nod, gisteren en vandaag veel kramperig gevoel alsof ik ongi moet worden maar NIETS!
Vanochtend getest want ik ben NOOIT overtijd (niet dat de dag al voorbij is...) maar negatief.

MAAR die stomme Lis. blijft toch weer door mijn hoofd spoken; het is echt anders dan daarvoor. Ik weet dat zeker. Ik had deze maand heel veel meer last van ovulatiepijn dan daarvoor. Wel 7 dagen! En nu die soort van ongipijn heb ik normaal gesproken ook niet. Dus ik hou er maar rekening mee dat het ook best kan zijn dat ik eens niet stipt op nod ben... pfff

Hoe gaat het? Hoeveel weken ben je nu eigenlijk? Weet je al wanneer je de eerste echo krijgt? Vragen vragen vragen... nou ik hoop dat het allemaal goed gaat!

Liefs

Ik was vorige maand (bijna 2 maand)  ook 1 dag overtijd en anders heeeeel stipt. Balen he. Ik duim heeeel erg voor je (eigen belang  ) of is er al wat gekomen?

Ik ben morgen 7 weken, de eerste tijd heel misselijk geweest en moe. Maar na de operatie van mijn mannetje (afgelopen donderdag wat heel goed ging) is de moeheid en de misselijkheid grotendeels weg. Zou ik me dan toch zorgen hebben gemaakt, meer dan ik dacht. Verder niet echt veel verschijnselen, maar wel veel lijkend op de vorige keer. heel veel dorst, trek in zout, geen koffie, zin in waterijs! Aan dat laatste geef ik nog maar even toe want ik ben bang dat ik op den duur weer op suikervrij dieet moet. Mijn vorige zwangerschap had ik zwangerschapssuiker. Van de lys merk ik weinig meer. Ze zeiden dat de wond 4 maanden nodig had om te genezen en dat was inderdaad nodig.   En 4 maanden na de lys zwanger geworden, hoe lang is jouwe nu geleden?

Ha ha ik ben bijna nog zenuwachtiger als voor mezelf.

Groets Elisa

Ik was vorige maand (bijna 2 maand)  ook 1 dag overtijd en anders heeeeel stipt. Balen he. Ik duim heeeel erg voor je (eigen belang  ) of is er al wat gekomen?

Ik ben morgen 7 weken, de eerste tijd heel misselijk geweest en moe. Maar na de operatie van mijn mannetje (afgelopen donderdag wat heel goed ging) is de moeheid en de misselijkheid grotendeels weg. Zou ik me dan toch zorgen hebben gemaakt, meer dan ik dacht. Verder niet echt veel verschijnselen, maar wel veel lijkend op de vorige keer. heel veel dorst, trek in zout, geen koffie, zin in waterijs! Aan dat laatste geef ik nog maar even toe want ik ben bang dat ik op den duur weer op suikervrij dieet moet. Mijn vorige zwangerschap had ik zwangerschapssuiker. Van de lys merk ik weinig meer. Ze zeiden dat de wond 4 maanden nodig had om te genezen en dat was inderdaad nodig.   En 4 maanden na de lys zwanger geworden, hoe lang is jouwe nu geleden?

Ha ha ik ben bijna nog zenuwachtiger als voor mezelf.

Groets Elisa

Hey Elisa, gezellig hoor dat je nog bij ons komt buurten.
Je man ook al geopereerd, gaat lekker daar bij jullie... ahhh! Gaat alles goed weer? Iedereen weer beter? Lekker ijsjes blijven eten, hihi.
7 weken alweer, gaat dat snel he?! Is dat dan gerekend vanaf je laatste menstruatie of echt vanaf de bevruchting???
Intussen zit ik mij vanalles in mijn hoofd te halen al maar feit blijft dat ik twee keer negatief heb getest (gistenochtend en eergisteren). Toch ben ik nu echt wel officieel overtijd en dat heb ik nog nooit gehad dus toch weer testers gekocht om morgenochtend gelijk als ik wakker ben te testen. SPANNEND!!!

Liefs

Sh#t, vanmorgen ongesteld geworden.

Ik baal enorm, ben verdrietig en boos... stom lijf!!!

Liefs

Ahnee! Hoe kan dat nou? Ik heb allerlei bezweringen over je uitgesproken.

Ooohh moppie wat balen zeg. Kan me je teleurstelling zo goed voorstellen.
Ben er ook helemaal niet blij mee *snik*.

Sterkte meis....

Liefs,

T.H.

K*t zeg (sorry) maar het gaat de goede kant uit moet je maar denken.
Wie weet was het ei wel bevrucht maar heeft het geen plekkie gevonden.
Duimerdeduim op naar de volgende NOD, wanneer is deze?

Ps. mijn mini-man (dus niet de grote)  is geopereerd en het gaat nu heel goed met hem.
Ik wist nu in ieder geval hoe hij zich ongeveer voelde toen hijuit de narcose kwam. Morgen weer werken. 7 weken is na de laatste menstruatie... pff wat gaat dat langzaam :)

Terug
Bovenaan