tusen hoop en vrees

A

Anoniem

Guest
Ik denk dat ik me weer bij jullie mag gaan melden...

ik zou nu 6 weken zwanger zijn maar afgelopen maandag ben ik gaan vloeien. gisteren controle gehad bij de vk en de gyn maar ze kunnen nu geen zwangerschap zien. omdat het HCG laag is zijn er 2 opties, ik heb een miskraam gehad of ik ben nog maar 3 weken zwanger (is op de echo niet te zien) vandaag hoop ik meer duidelijkheid te krijgen maar ik ga maar uit van het slechtste dan kan het alleen maar mee vallen...

Jeetje meid!

Das flink schrikken zeg!
We hopen gewoon dat je korter zwanger bent dan je dacht.

Heel veel sterkte!
Dikke knuffel!

Hey meid,

Hoe laat verwacht je de uitslag?
Hoop zo op goed nieuws!!

Knuffel..

Jee das slecht nieuws. Wat gaan ze doen vandaag, bloed prikken? Hoop dat je uitsluitsel krijgt, want dit lijkt me killing, en natuurlijk t liefst een goede uitslag!
Sterkte meis
Wenser

Jeetje meid dat is schrikken zeg! Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Sterkte!

Helaas ben ik toch weer terug. Ik heb toch een miskraam gehad. Niet met de klassieke symptomen maar helaas. Dus nu maar weer wachten op wat komen gaat. Psychisch best lastig omdat mn 3 beste vriendinnen zwanger zijn. Ik heb even van een zwangerschap mogen proeven. Ik kan nu alleen niet meer vertrouwen op mn lichaam na een hcg producerende cyste, mk bbz en nu weer een mk...

Ach jeetje meid! Kan mij voorstellen dat het heeeel zwaar is vooral als je dan ook nog zwangere vriendinnen hebt!

Ik heb zelf 1 mk gehad en als ik zie wat voor impact dat dat heeft.........Ik wens je heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan