Tussen 8 en 9 weken ineens minder/geen symptomen meer.

<p>Hallo meiden,</p><p>ik heb van 6 tot 8 weken Corona gehad en was misselijk, moe en had pijnlijke borsten. Nu kan de misselijkheid en moeheid door de Corona zijn gekomen natuurlijk, maar de pijnlijke borsten moeten toch van de zwangerschap zijn. Nu had ik bij 8 weken een goed echo, met kloppend hartje. 2 dagen na de echo voelde ik dat mijn borsten ineens niet meer pijnlijk waren en de misselijkheid was ook grotendeels weg. Ben nu 10 weken en het is ook niet teruggekomen, voel me helemaal niet meer zwanger nu eigenlijk. Soms (denk ik) dat ik nog vlagen misselijkheid voel…</p><p>Ik heb meerdere topics gelezen hierover, maar dan wordt er steeds gesproken over symptomen die komen en gaan. Of meiden zijn dan toch ineens 11 of 12 weken zwanger wanneer de symptomen afnemen. Ik vroeg me af of er echt meiden zijn die vanaf 8/9 weken ineens veel minder symptomen hadden en dat dit, of na meer dan 2 weken weer terug kwam, of helemaal weg is gegaan en gebleven? <br /><br /></p><p>Morgenochtend weer echo, maar vrees het ergste ☹️</p>
 
Bij mij was het ook helemaal weg. En ik had zelfs beetje bloed bij afvegen. Maar alles was goed. Ba 16 weken meer last van rug enzo. Maar last van borsten en misselijkheid ofzo nooit meer teruggekomen. Is trouwens heel normaal dat je alleen pijnlijke borsten hebt in het begin hoor, zou niet best zijn de hele zwangerschap pijnlijke borsten haha
 
Ik heb uiteindelijk een doppler aangeschaft, om zelf naar het hartje te kunnen luisteren, maar dat werkt pas als de baby hoog genoeg zit.
 
Het wisselt idd bij mij ook. Ik ben nu 10 weken zwanger. Afgelopen 2 weken nauwelijks klachten, m'n borsten zijn ook niet meer zo gezwollen en de misselijkheid nam af. Maar vanochtend toch weer kokhalzen toen ik uit bed kwam. Maak me er niet druk om, omdat je het inderdaad vaak leest :)
 
Ik heb nog steeds gevoelige borsten en ben 14 weken. Misselijkheid was 2 weken weg maar nu terug in volle glorie. Iederen js anders maar gelukkig heb je morgen een echo
 
Goedemorgen allemaal,
Fijn dat je een goede echo hebt gehad!! 
Ik vind het ook allemaal super spannend.. Ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger en heb met 7 weken een vitaliteitsecho gehad. Hierop was een kloppend hartje te zien (en een hartje dat al gestopt was, een vanishing twin). Ik heb nooit veel klachten gehad, vooral erg moe en pijnlijke borsten. Sinds gisteren nemen bij mij de klachten ook ineens af en ik ben nu zo bang dat het niet goed gaat met het gezonde vruchtje.
Volgende week dinsdag heb ik weer een echo gepland staan.. 
Zou ik moeten bellen voor de zekerheid? Of gewoon volgende week afwachten voor de echo...
 
Terug
Bovenaan