<p>Hallo meiden,</p><p>ik heb van 6 tot 8 weken Corona gehad en was misselijk, moe en had pijnlijke borsten. Nu kan de misselijkheid en moeheid door de Corona zijn gekomen natuurlijk, maar de pijnlijke borsten moeten toch van de zwangerschap zijn. Nu had ik bij 8 weken een goed echo, met kloppend hartje. 2 dagen na de echo voelde ik dat mijn borsten ineens niet meer pijnlijk waren en de misselijkheid was ook grotendeels weg. Ben nu 10 weken en het is ook niet teruggekomen, voel me helemaal niet meer zwanger nu eigenlijk. Soms (denk ik) dat ik nog vlagen misselijkheid voel…</p><p>Ik heb meerdere topics gelezen hierover, maar dan wordt er steeds gesproken over symptomen die komen en gaan. Of meiden zijn dan toch ineens 11 of 12 weken zwanger wanneer de symptomen afnemen. Ik vroeg me af of er echt meiden zijn die vanaf 8/9 weken ineens veel minder symptomen hadden en dat dit, of na meer dan 2 weken weer terug kwam, of helemaal weg is gegaan en gebleven? <br /><br /></p><p>Morgenochtend weer echo, maar vrees het ergste </p>