tussen alle bevallingen door....

Tussen alle bevallingen door, heb ik toch nog wel even een vraag over ik en mijn zwangere lijf.

Sinds maandag hou ik ineens vocht vast. Dikke worstevingers, tenen en enkels. Ziet er echt minder charmant uit zeg maar.
Maar gister nog bij de VK op afspraak en bloeddruk was goed, heb geen hoofdpijn of andere duizelingen ofzo. Dus gewoon pech dat vocht vasthouden.
Maar ik zit voor mijn gevoel nu al de hele dag in een giga opvlieger.
Mijn zus is hier de hele middag geweest, en die moest maar lachen om mijn zowat paarse hoofd.
Maar prettig is echt anders.
Wat denken jullie, moet ik even bellen of niet?
Of is dat gewoon ook iets wat er bij hoort?

Margreet

Bij twijfel altijd even bellen lijkt mij zo...

Hier ook van die gigantische enkels (kan momenteel half afrika voorzien van vocht geloof ik), maar ik zie (gelukkig) nog niet paars! Wie weet is je bloeddruk ineens wel omhoog gegaan...
Doe vooral rustig aan!

Liefs, Nicole 37+5

Ik heb het al een paar weken. Smorgens als ik wakker wordt kan ik mijn handen niet eens tot een vuist maken zo dik zijn mijn vingers. Volgens mijn VK kan het geen kwaad zo lang mijn bloeddruk goed blijft.

Als je twijfelt meid, gewoon even bellen met je vk. daar zijn ze voor hoor!!!!
Ik hou echt al weken vocht vast!!!! Enkels??? Dat is lang geleden dat ik die heb gezien en in mijn handen hou ik ook vocht vast. Mijn voeten zijn het ergst. Ook ik heb nu regelmatig last van opvliegers. Dat komt door je hormonen had me vk gezegd.
Maar ik zie nog niet paars.
Doe het lekker rustig aan meid en anders gewoon even bellen hoor!!!!

Liefs marielle 36w3d

het is toch wat om even goed in de gaten te houden..niet om je bang te maken maar bij mn 1ste zwangerschap hield ik vanaf week 30 ineens ook zo ontzettend veel..echt heel charmant (NOT!) vocht vast.maar kreeg in week 35/36 een zwangerschapsvergiftiging.
dit keer hou ik ook veel vocht vast,maar het trekt nog mooi weg meestal.
ik zou gewoon bellen als je twijfelt!
succes ermee!

hoi,
als ik die opvliegers krijg hou ik ook ineens veel vocht vast. de laatste keer had ik het in het ziekenhuis. toen was mn bloeddruk ineens giga hoog, later zakte het af en was mn bloeddruk weer goed. zal zeker ff bellen voor de zekerheid!

Terug
Bovenaan