Tussen hoop en vrees

Hoi meiden,

Moet even mijn ei kwijt hier! Vanmorgen was ik toch een partij misselijk!! En ik heb sinds een aantal dagen gigantisch zere borsten. Ik heb zelfs mijn oude meegroeibeha's opgezocht, want de gewone kan ik niet verdragen. Af en toe vlagen van hoofdpijn. Ik ben heel bang dat dit weer het einde van de ronde inluidt. Vorige maand ging het precies zo: allemaal verschijnselen die vooral op zwangerschap wijzen, vooral de misselijkheid, maar de volgende dag was ik ongesteld. Vlak van tevoren verdwijnt dan ineens de pijn in mijn borsten. Dus ik zit steeds te checken of het er nog is, maar heb het idee dat het al minder wordt. Ik vind dit niet leuk!!

Ik heb het precies als jij, Lies. De eerste twee weken van mijn cyclus kan ik het prima hebben, zelfs als ik net ongesteld ben. Want dan denk: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar als dan eenmaal mijn eisprong is geweest en ik weet dat ik niks meer kan doen, word ik chagerijnig van het wachten. En nu, zo'n 2 dagen voor mijn NOD, word ik echt gek van mezelf. Het maakt me inderdaad niets meer uit wanneer het raak is, als het maar snel is!! Ik denk vaak: eigenlijk is het niet erg om te moeten wachten, al duurt het 2 jaar, als je het maar van tevoren zou weten hoe lang het zou duren...
Goh, Lies, wat een ellende, zo'n hyperemises. Heb je er lang van in het ziekenhuis gelegen? Ben je niet bang dat je er bij je volgende zwangerschap weer last van krijgt? Hoe groot is de kans?

Chili, die hoge temperatuur lijkt me alleen maar een goed teken! Ik weet niet zo goed wanneer die nou omlaag gaat: vlak voor of vlak na je ongi. En ik twijfel nog een beetje of ik de naam van mijn zoontje ga vertellen. Ik wil het wel, maar ja, dan ben ik wel heel erg herkenbaar... Het is in ieder geval een Friese naam... Zoek je soms nog een leuke jongensnaam?
 
Hoi Inge

Ik heb steeds maar drie dagen in het ZH gelegen maar ik ben wel 9 maanden thuis geweest af en toe werkte ik iets maar nooit meer op het oude level. Ik ben zeker bang voor de tweede want ik heb een verhoogde kans. Ik ga er dan ook maar vanuit dat het weer zo zal zijn maar vooralsnog lukt het voor geen meter en ben ik alleen maar bezig met dat het maar een keertje lukt. Het feit dat je het niet weet maakt mij heel onzeker, wist ik maar dat het over xx maanden raak zou zijn, liever een jaar wachten en het weten dan nog 3 maanden zo verder zeg ik weleens.

Spannend hoor jij bent misselijk dat is een goed teken ik voel eigenlijk niets meer, wel een heel zwaar hoofd gehad met werken vandaag maar niet dezelfde soort hoofdpijn die ik altijd heb als ik ongi wordt.
Maar goed ga er voorlopig vanuit dat ik woensdag weer uit de droom wordt geholpen of anders wel donderdag. Pas als het zaterdag er nog niet is ga ik maar iets hopen, dat leer je wel als je een tijdje bezig bent vind ik.

Liefs
Lies
 
Hai Inge,

Ik zou inderdaad je naam van je zoontje dan maar niet noemen hoor! een Friese naam...leuk, ik heb inderdaad nog niet echt een jongensnaam heb wel een top 5 maar vind dit wel moeilijker dan meisjesnamen! en ook al heb je dan een aantal namen die je mooi vind dan nog...die keuze om er dan eentje te nemen die je kindje zijn/haar hele leven mee krijgt best moeilijk he?!!

Ook ik heb al weken last van zere borsten, dus weet niet waar dit nou bij hoort, en ook mijn temp was vandaag nog steeds boven de 37 graden!

Gelukkig heb ik morgen wat afleiding met het voetbal en daarna is het alweer onze NOD dag dus duimen!!

Liefs Chili
Ik
 
Terug
Bovenaan