Tussen ledikant en wieg?

<p>Hi allemaal, onze zoon is 10 weken en is wat zwaar voor zijn co-sleeper ? Ik zoek dus iets wat tussen een ledikant en wieg inzit. Iemand een tip? Ik wil hem, gok ik, nog tm een half jaar ofzo boven hebben liggen. Dit komt o.a. omdat zijn slaapkamer beneden is en wij boven slapen. Zodra de nachtvoeding eraf gaat en ik er klaar voor ben ;-) gaat ie naar beneden. Maar tot die tijd... dank voor de tips!</p>

Mijn schoonzusje heeft een ledikant zonder zijkant gebruikt als co sleeper. Gewoon op de bovenste stand stond hij best mooi zo naast het bed. Zou dat een optie zijn? 

Mijn jongste dochter slaapt ook bij ons op de slaapkamer (is 7 maanden). Omdat we maar 2 slaapkamers hebben en ze slaapt nog lang niet altijd door. Anders moet ze bij haar zus van 2.5 jaar op de kamer en ik heb geen zin in 2 kinderen die wakker zijn s nachts ;) 
Hier ligt ze gewoon in de ledikant naast mijn bed. Ik heb m helemaal tegen mijn bed aangeschoven dus ik hoef alleen maar mn arm over de spijlen heen te steken en dan kan ik zo het speentje terug erin steken. Werkt prima.
Waarom niet gewoon een ledikant of een wieg tegen je bed aanschuiven? Dan zit er wel een rand tussen, maar je kan er alsnog goed bij. 
Wat hierboven gezegd wordt (ledikant zonder 1 zijkant tegen het bed aanschuiven) lijkt me ook wel een goed idee!! 

Hoe komt het dat je hem te groot vind voor de co-sleeper? Mijn ventje is 5,5 maand maar ligt ook nog in de co-sleeper naast me. We hebben de Chico next2me. 

Je hebt echt heel veel soorten wiegen. Niet alleen maar het standaard leuke kleine baby wiegje. Ik heb bijv een schommelwieg wat meer een soort kleiner ledikant is. Zij kan hier voorlopig wel in blijven liggen gelukkig. 

Hi
Te zwaar voor de co sleeper lijkt me sterk? Mijn zoontje van 7,5 maand slaapt er zelfs nog in haha !!! Hij wordt nu wel wat te lang ervoor en zit eraan te denken om hem volgende week maar naar zijn eigen kamertje te brengen. Maar ik vind het zo gezellig naast me hahah!

Terug
Bovenaan