Tussendoortje baby 7,5 maand

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje is inmiddels 7,5 maanden en krijgt nog 4 flessen </p><p>Ontbijt: 180+6 melk</p><p>Tussendoor: fruit </p><p>Middag: brood en 150+5 melk</p><p>Tussendoor: 120+4</p><p>Avond: warm eten</p><p>Voor naar bed: 210+7 melk</p><p> </p><p>Nu vroeg ik mij af wat voor tussendoortje ik hem kan geven in de middag, zodat ik die fles kan laten staan. Het is een forse baby, dus het liefst met zo min mogelijk suiker en zoutarm. </p><p>Alle tips zijn welkom!</p><p>Groetjes </p>
 
Ik geef zelf maisvingers aan mijn dochtertje van bijna 8 maanden, of mais/rijstwafels. Soms nog wat extra fruit maar dat ligt eraan wat ze al op heeft die dag. 
 
Hoi
Ik geef mn dochter van alles tussen door  soepstengel maisvinger volkorenkoekje blokje smeerkaas broodkorstje halve boterham met boter stuk komkommer paprika en plakje ham eigenlijk alles wat ik zelf ook als tussendoortje neem 
 
Yoghurt of kwark mogen ze volgens mij ook.
Ik zit een beetje met hetzelfde in dubio. Kan ik een fles vervangen door iets anders en wat dan. Of heeft ze die voedingsstoffen echt nog nodig. Maar die van mij eet nog niet zo heel goed brood. Dus ik bliif nog 4 flessen van 180+6 geven, maar toch weet ik niet waar ik nou goed aan doe??‍♀️
 
Terug
Bovenaan