tussendoortje

A

Anoniem

Guest
Hello,
kon eerder topic over tussendoortjes niet meet terug vinden, maar wat en/of geven jullie als tussendoortje.
Isis krijgt nu afgewisseld thee, diksap, water (ze drinkt er niet veel van, maar ik bied het wel aan) en een halve Liga of een rijstewafeltje. Fruit eet ze   's morgens al én als toetje.......die koekjes van Bambix moet ik nog proberen, maar ik wil niet teveel zoetigheid geven....
x Esther (Isis 29-11-06)

Hoi,

Wij geven Heather af en toe een tussendoortje. Op dit moment slaapt ze erg veel en ik wil niet het idee hebben dat ze de tijd die ze wakker is constant aan het eten is. Wij wisselen het een beetje af, liga is veruit favoriet. Die bambixkoekjes vindt ze redelijk okay en rijstwafels wil madam niet.

Op het kdv krijgt ze trouwens een stukje cracker als tussendoortje. Vond ik ook wel een goede ivm de suikers.

Groetjes, KT

hoi,

dinand krijgt tussendoor een bambix koekje, en de laatste paar dagen gaan er ook wel een paar krentjes in, vind meneer erg lekker,

groetjes susanne

Hoi,

Thee,diksap, aangelengt sap, gewone melk.... het maakt haar allemaal niet uit,
zolang het maar geen WATER is.. hahaha.
En nu eindelijk heeft ze een koekje gevonden die ze lekker vind, nijntje koekjes!!
Van de week ga ik rozijntjes halen, moet nu wel kunnen met 9 maanden en 8 tanden :D
Maar met de rest van de koekjes (liga, rijstwafel oid) hoef ik hier dus niet mee thuis te komen.

Groetjes Debby mv B'Elanna  

Terug
Bovenaan