tussendoortjes gefen en wat drinken?

hallo dames me baby wordt nu 7 maanden ik wil vragen er zijn ook babykoekjes van bambiks met schape foto er op en rijstwafels soepstengels zal ik dat gebruiken gebruiken jullie wat voor soorten tussendoortjes en drinken?
alle tips welkom
liefs adama

Hoi!

Toen mijn kindje rond de 7 maanden was, kreeg hij altijd 's middags als tussendoortje een rijstewafeltje van Bambix of een nijntjekoekje. 's Morgens kreeg hij als tussendoortje fruit (nu nog steeds trouwens!). Mijn kindje drinkt alleen melk, water of thee zonder suiker (lauw of afgekoeld, dat maakt hem niets uit). Bij de tussendoortjes krijgt hij water of thee en bij zijn boterham en avondeten krijgt hij melk.

Hoop dat ik je een beetje geholpen heb! Enne je gevoel gewoon blijven volgen hoor, klopt altijd!

Groetjes,

Maris

dankje wel ik geef haar ook rijstewafel of nijntje biscuis maar de cb zeide geef haar soepstengel ze zeggen zit er in zout erin en geef zegen ze me gevoel zeide nee geef het niet en dan geef ik het niet?is ook zo hard he de baby kan het niet eten maar de nijnte koekjes gaan gelukkig wel makkelijk

Hoi Adama,

je kunt je dochter ook op een broodkorst laten sabbelen. Neem dan wel brood van 1 of 2 dagen oud: dit plakt minder dan het verse brood.
Lars kreeg ook rijstewafeltjes, soepstengel of de 1e liga (wordt wel een kleverige boel). Ook fruithapjes vond hij erg lekker.

Groetjes, Marijon

Ik geef als tussendoortjes:
Fruit, rijstwafel, cracker, babykoek en soepstengel.
Op de soepstengel sabbelt ze en dan wordt het vanzelf zacht.
Als drinken geef ik melk (borst), water en rooibosthee.

ik zal ook soepstengel kopen dan maar soms hapt ze echt een grote deel van de koek ik moet echt bij blijfen op haar letten en ze laat het telkens vallen liefs adama

Terug
Bovenaan