tussendoortjes

<p>dag lieve allemaal,</p><p>Ik heb een kindje van 8 maanden oud en ben opzoek naar lekkere gezonde tussendoortjes!</p><p>wat geven jullie zoal door de dag heen?</p><p> </p><p>liefs xx</p>
 
Ze zijn al wat ouder, net 5 en 22 maanden, maar krijgen 1x fruit in de ochtend en 1x een koekje (biscuit, soepstengel) of een snoepje in de middag (rozijntjes voor de jongste, een echt snoepje voor de oudste) en 1 x rauwkost (stukjes komkommer, stukjes tomaat en stukjes paprika). Niet alles is even gezond of heel bijzonder, maar dit is hoe wij het redden. Soms maak ik een smoothie in de middag met fruit en yoghurt. Rauwkost was net 8 maanden nog wat lastig knagen, maar toen begonnen we ongeveer. 
 
Mijn jongste is 8 maanden.
Ze krijgt fruit in de ochtend en s middags een liga 6+mnd koek, of rijstewafel, cracotte, soepstengel, rozijntjes, maisvinger. Ook krijgt ze yoghurt.
 
Mijn jongste is 8 maanden.
Ze krijgt fruit in de ochtend en s middags een liga 6+mnd koek, of rijstewafel, cracotte, soepstengel, rozijntjes, maisvinger. Ook krijgt ze yoghurt.
 
Mijn zoontje is ook bijna 8 maanden. Hij krijgt 's morgens fruit en 's middags vaak een stuk komkommer oid (ik snijd dan een stuk komkommer in de lengte in 4e, meestal sabbelt hij hier dan 2 delen van op, totdat de schil over blijft.) gisteren had ik hem een paar partjes mineola gegeven. Vond hij heerlijk, sabbelt ie helemaal op totdat hij het velletje overhoudt. Vandaag een maiswafel gegeven maar dat was niet zo'n succes. Was erg droog voor hem, dat kreeg hij niet weg. 


ik lees hier even mee voor nog wat lekkere, gezonde ideeën!?
 
Terug
Bovenaan