Tussendoortjes

A

Anoniem

Guest
Welke (verantwoorde) tussendoortjes geven jullie aan de kleine?
Ik blijf een beetje steken bij Liga en lange vinger. Mogen ze ook al rozijntjes? Thijs is nu 10 maanden.

Hoi,

Mijn zoontje is vandaag 1 jaar geworden (snik, wat gaat dat snel).
Ik geef als tussendoortje tot nu toe alleen nog maar fruit of een soepstengel.
Soepstengels vindt hij heerlijk.
Dus als jouw kindje nog heerlijk smult van Liga en lange vingers, waarom wat anders?!
Wat hij niet kent, mist hij niet.

xx Nicole

Helloow,

Tom is nu 10 maanden *tijd vliegt*

Hij krijgt als tussendoortje: liga, lange vinger, soepstengel, en rijstewafeltjes vind hij geweldig!

Groetjes!

hoi

hier fruit, liga, en soms een nijntje koekje, en heeft van de week voor het eerst rozijntjes op, jens is 11 maanden.

groetjes riana

hallo

stef krijgt biscuitje, ontbijtkoek en fruit  als tussendoortje. en hij vind alles erg lekker haha
hij is nu iets ouder dan 10 maanden..

groetjes en veel liefs Chantal

Hi,

Onze Cas krijgt bijna nooit een tussendoortje. Daar is nauwelijks tijd voor. Hij krijgt om 8 uur pap, gaat om 10 uur naar bed, na zijn fruithap. Om 12 uur komt hij uit bed en krijgt brood en wat opvolgmelk. Om 14 uur gaat hij weer naar bed tot een uurtje of vier. En dan krijgt hij rond 16.30 zijn warme hap en sinds deze week wat yoghurt als toetje. Dan gaat hij om 18 uur naar bed en maken we hem rond achten nog wakker voor een nachtfles.

Als we gaan wandelen krijgt hij wel eens een soepstengel en we hebben laatst van die nijntjekoekjes gekocht, maar wij doen daar dus weken mee. Tussendoortjes zijn gelukkig ook niet echt nodig, want ik zou ook niet weten hoe ik ze in moest passen.

Gr. Tamara
mama van Cas
(16-04-07)

Wij geven liga, rijstwafel en soepstengels, geen lange vingers ivm suiker. Soms smeren we boter/smeerworst of smeerkaas op de rijstwafel of dopen de stengel in smeerkaas.

Rozijntjes mogen ze wel, maar is hier niet echt een favoriet, op het kdv geven ze ook crackers of biscuitjes

Maud is 11 maanden en dol op rozijntjes. Ik geef anders ook wel eens een soepstengel of een nijntje biscuitje. (liga vind ze niks)

Terug
Bovenaan