tussendoortjes

hoi meiden!

ik vroeg me zo af wat jullie kindjes zoal tussendoor eten...........
bram wil namelijk bijna nooit iets anders eten dan en zakje knijpfruit
gewoon vers fruit wil hij niet eten , alleen van die zakjes gepureerd knijpfruit of een potje fruit van het eigen merk van de kruidvat
koekjes eet hij bijna nooit, echt heel zelden!
snoepjes eet hij ook bijna nooit, hij lust alleen een stukje chocola en krijgt dit ook maar heel af en toe
chips is hij niet echt een liefhebber van
wel lust hij graag knakworstjes/rookworst en krijgt dit ook alleen maar heel af en toe eens tussendoor, meestal in het weekend.........
dus over het algemeen krijgt Bram dus alleen een zakje fruit tussendoor

liefs ilona

Hoi hoi,

Dylano krijgt als tussendoortje vooral fruit. Dylano is nogal een fruiteter, dus dat zit ons mee. Als hij honge heeft, en hij moet lang wachten tot zn volgende eten, zeggen we dus: Je krijgt wel fruit, das lekker gezond, en lekker.
Alsof Dylano wist dat ik het net over hem had.. Hij heeft net een peer uit het bakje gehaald, en er een hap van genomen. Dacht... Wat is het allemaal stil.. zou toch eens gaan kijken ;-)

Om ff terug te komen op het onderwerp. Snoep krijgt hij hier zelden tot nooit. En chipjes soms, als er visite is.

Liefs Deb.

Poeh ik ben een slechte moeder als ik het zo lees. Ik geef Rik weleens een klein snoepje van Katja, dat zijn van die zachte fruitsnoepjes die zijn conserveer en suikervrij.
Verder mag hij een smoeltje koekje als we savonds de koffie hebben. verder eet Rik enorm goed boterhammen en avondeten en een fruitje per dag dus ik vind dat hij het dan wel mag!

Liefs Saskia

Eline eet 's ochtends altijd fruit, meestal een banaan, soms erachteraan nog een mandarijntje. 's middags als ze uit bed komt mag ze iets lekkers, dus of een koekje (1 lange vinger) of een doosje rozijntjes oid. Verder ontbijt, lunch en diner. Na het avondeten gaat ze nog voordat wij koffie drinken naar bed.

Hoi

Hier ook minder gezond hoor. Bumba cakeje, fruit, ontbijtkoek, smoeltjes, stukje kaas, zakje met mini snoepjes.

Tja, ze heeft een broer van 6 en weet al wat lekker is.

Doeiii liefs Kirsten

Hier heel wisselend..De normale schoolweken krijgt Lieve ook niet veel bijzonders tussendoor..Hooguit idd fruit, eens een ontbijtkoek, of koekje..
Maar helaas in de vakanties, als grote zus en broer thuis zijn is het ook wel eens een chipje, of een tumtum, of choco kransje..
Moet zeggen dat ze nog best tevreden is normaal gesproken met een soepstengel of rozijnen.
Gr Rina

Hier een echte fruitboer; Kyan gapt me de mandarijntjes van tafel als ik even niet oplet!
Hij kan ze ook zelf pellen dus tja waar blijf je dan met je gezag hè?
Maargoed ik straf hem dus absoluut niet met 2x fruit tussendoor.. Soms ontbijtkoek of rozijntjes maar meestal vraagt hij dus zelf om een "rijntje"
Als mama zelf een tucje eet, wil hij er vaak ook wel eentje, ach als dat alles is?
Meneer is ook behoorlijk tenger; krappe 11 kilo bij 85 cm (2jr en 2mnd) dus ach ik maak me er niet zo druk om.
Het moet zijn gewone eten niet in de weg staan natuurlijk dat voorop gesteld!

Terug
Bovenaan