Tussentijds bloedverlies

Ik hoop dat iemand me een beetje kan geruststellen. Sinds een aantal weken heb ik wat bloedverlies na het vrijen. Afgelopen dinsdag heb ik hiervoor een uitstrijkje laten maken bij de huisarts. Tijdens het uitstrijkje had ik ook wat bloedverlies.
Ik merk dat ik me zo ontzettend veel zorgen maak over de uitslag. Op internet kom ik alleen maar baarmoederhalskanker tegen… Is er iemand die me een beetje kan geruststellen? Ik ben pas 27, wil nog zo graag een kindje en zie dit nu, heel irrationeel, in duigen vallen…
 
Ha lieverd,
Ik heb het gehad toen ik niet een goede uitslag had bij een uitstrijkje, maar het bleek lang niet zo erg. Sterker nog, na een zwangerschap tussendoor waardoor ik een jaar later pas weer een uitstrijkje kon doen was het helemaal weg! 
Ook gek genoeg gehad dat ik een periode weer tussentijds bloedverlies had en dacht: hemel, gaan we weer! Was er helemaal niks. Gewoon mijn man die iets te enthousiast baarmoeder tikkertje deed door hoe hij geschapen is.
Het kan dus echt alle kanten op en het is ook niet zo dat als je nu in een voorstadium zit, dat dan ook je kansen verkeken zijn. Ik herken je angst en dat je er mee blijft zitten malen. Het zuigt je leeg. Maar weet dat er dus ook verhalen zijn waarbij alles goed is gekomen.
Hoe lang moet je nog wachten op de uitslag?
 
Terug
Bovenaan