tussentijds bloedverlies

hoihoi,

Even een vraagje, niet over de baby maar over mezelf. Ik ben 10 weken geleden bevallen en nu met mijn 2e pilstrip bezig. Tussen de 1e en 2e strip ben ik gewoon ongesteld geweest, wel wat langer trouwens, 11 dagen ofzo. maar nu heb ik elke dag wat bloedverlies. Weten jullie hoe dat komt en  is het dan wel veilig als je sex hebt?

Bedankt.

groetjes
petra

hoi petra
dat heet een doorbraakbloeding en is irritant maar wel normaal.ik had het voor mn zwangerschap heel vaak en werd er doodmoe van.als ik weer aan de anticonceptie ga,voor mij geen pil meer.misschien is t bij jou tijdelijk,omdat je net pas weer begonnen bent en je lichaam nog wat ontregeld.het is wel gewoon veilig.
groetjes kari

Ik zou als ik jou was toch maar contact opnemen met je arts. Ik had dit namelijk ook voor na mijn eerste bevalling. Ik had jaren dezelfde pil genomen, maar na de 1e zwangerschap kreeg ik lichte bloedingen tussen de menstruatie door. Wat bleek,  de pil was  te licht en ik kreeg dus een andere pil voorgeschreven, want een te lichte pil is namelijk niet veilig.  

Terug
Bovenaan