tussentijdse bloeding of innestellingsbloeding???

A

Anoniem

Guest
3 maanden terug ben ik bevallen van ons derde kindje. Dag 8 van mijn cyclus zijn we intiem geweest, maar we gebruiken als anti conceptie nu nog 'voor het zingen de kerk uit' (ik weet dat het niet 100% betrouwbaar is, want dat in voorvocht ook al zaadjes aanwezig kunnen zijn), maar omdat ik geen tekenen had en heb gehad dat mijn eisprong er aan zat te komen, waande we dit nog wel veilig. Ik heb mijn eisprong deze keer ook niet gevoeld en geen migraine gehad, wat ik normaal wel heb. Nu heb ik ong. 8 weken na de bevalling mijn eerste menstruatie gehad, daarna zat er netjes 27 dagen tussen zoals voorheen. Nu heb ik sinds dinsdag (dag 16)last van wat roseverlies wat over gegaan is in bruin/roodverlies sinds gisteren, maar niet zodanig dat het op een menstruatie lijkt en het zet tot nu toe ook niet door. Het wordt wel wat meer, maar gewoon niet zo als bij een mentruatie. heb ook wat last van mijn buik. Maar zou dit mijn menstruatie al kunnen zijn? Bij de andere 2 was ik meteen regelmatig na de eerste menstruatie. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik kan je helaas niet helpen met een goed en duidelijk antwoord.

Wat ik wel weet is dat je lichaam op elke zwangerschap weer anders kan reageren, dus dat je menstruatie dit keer anders uitpakt dan voorheen hoeft niets te betekenen.
Als ik kijk naar de lengte van je cyclus en de datum je eisprong denk ik dat je lichaam nog even moet wennen aan de menstruatie na je zwangerschap.

Ik denk dus dat het toch een menstruatie is, hoewel een innestelingsbloeding ook niet uit te sluiten is, heb je daarbij geen bruinig bloed. (Heb ik mij laten vertellen op dit forum...)

Als je het zeker wilt weten, wacht dan je NOD af volgens je normale cyclus en doe een test!
Als je erge twijfels blijft houdne, kun je voor die tijd ook even de ha bellen met je vraag.

Het is echt heel weinig, het is alleen bij het afvegen en eiegnlijk heb ik geen inlegkruisje of maandverband nodig.
Hret is nu weer gestopt, maar ik blijf een rar buik houden, maar zit nog maar op dag 20 van mijn cyclus.
Ik hou het in de gaten en hoop eerlijk gezegd eerder mijn menstruatie te krijgen, want nu al zwanger zie ik echt niet zitten.
We hebben nu al 3 kindjes in 4,5 jaar tijd, mocht ik nu wel zwanegr zijn (wat ikniet denk hoor) dan zouden we 3 kindjes binnen 3 jaar tijd hebben.

Zelf houd ik het erop dat alles nog in het gereel moet komen, maar het spookt wel door mijn hoofd dat het ook wat anders kan zijn.

ik was na de bevalling van de dochter ook meteen regelmatig ongesteld. mijn man en ik hebben het 2 jaar lang 'voor het zingen de kerk uit' gedaan. En dat heeft goed gewerkt. we gaan nu echt voor een tweede. Ik denk dat je cyclus wat onregelmatig nog is. als je twijfeld kan je voor de zekerheid een test doen.

succes.

ik moet zeggen voor degene die doen aan voor t zingen de kerk uit als je niet zwanger wilt worden vind ik knap die kans dat er wel zaad in voorvocht zit is zo vreselijk groot ... ik moet zeggen ik vind het heel gewaagd.. maar dit is mijn mening.
als dit bij andere zo werkt.. er zijn mensen die heeeeel snel vruchtbaar zijn die hoeve dit niet te proberen. k heb hier zelf geen last van want al doe ik t een maand lang elke 2 dagen raak ik nog niet zwanger dus jaah

Hahah idd voor mensen die vruchtbaar zijn is dit niet de beste methode!! Voor ons zou het ook niet uitmaken hahah!

Terug
Bovenaan