A
Anoniem
Guest
3 maanden terug ben ik bevallen van ons derde kindje. Dag 8 van mijn cyclus zijn we intiem geweest, maar we gebruiken als anti conceptie nu nog 'voor het zingen de kerk uit' (ik weet dat het niet 100% betrouwbaar is, want dat in voorvocht ook al zaadjes aanwezig kunnen zijn), maar omdat ik geen tekenen had en heb gehad dat mijn eisprong er aan zat te komen, waande we dit nog wel veilig. Ik heb mijn eisprong deze keer ook niet gevoeld en geen migraine gehad, wat ik normaal wel heb. Nu heb ik ong. 8 weken na de bevalling mijn eerste menstruatie gehad, daarna zat er netjes 27 dagen tussen zoals voorheen. Nu heb ik sinds dinsdag (dag 16)last van wat roseverlies wat over gegaan is in bruin/roodverlies sinds gisteren, maar niet zodanig dat het op een menstruatie lijkt en het zet tot nu toe ook niet door. Het wordt wel wat meer, maar gewoon niet zo als bij een mentruatie. heb ook wat last van mijn buik. Maar zou dit mijn menstruatie al kunnen zijn? Bij de andere 2 was ik meteen regelmatig na de eerste menstruatie. Heeft iemand hier ervaring mee?