tussentijdse bloeding

Hoi,
Ik slik al ongeveer 7 maanden de pil niet meer omdat ik graag zwanger wil worden. Mijn menstuatie is sinds kort gelukkig weer regelmatig maar gister werd ik plotseling ongesteld terwijl ik juist nu in mijn vruchtbare periode moet zitten. Het is best veel bloed dus het kan geen innesteling zijn ofzo. Ik vind dit een moeilijke situatie omdat ik er met niemand over kan praten alleen met mijn vriend en die zegt dat ik naar de dokter moet want hij vind het ook raar. Ik heb dit nog niet eerder gehad. Is dit normaal? Heeft iemand ook wel eens zoiets gehad en kan dit gevaarlijk zijn.
 
Hallo... Ik heb hetzelfde gehad, ik ben ook gestopt met de pil, alleen mijn menstruatie is nu nog optijd. En je moet gewoon doen wat je voelt, zit het je niet lekker kun je ook bv je arts bellen en het aan de assistente vragen, ook die hebben daar veel verstand van, als zij het niet vertrouwd verwijst ze je zelf door... Veel succes.
 
Hoi...ik ben bijna zes maanden gestoptmet de pil, mijn cyclus is steeds vrij onregelmatig en soms sla ik een menstruatie over. Ook ik heb op een gegeven moment naar de dokter gebeld omdat ik me zorgen maakte ivm het zwanger worden, maar hij zei dat ik niet ongerust hoefde te zijn. En inderdaad als je je echt zo'n zorgen maakt bel dan je dokter, hoogstwaarschijnlijk kan hij je ongerustheid wegnemen....in ieder geval succes.
 
Terug
Bovenaan