tussentijdse bloeding

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!
Ik had vorige week woensdag de 1e dag van mijn menstruatie. En moet vandaag of morgen mijn ei hebben. Nu had ik vrijdag ineens een halve dag lichte bloeding. Ik heb 10 jaar de pil geslikt en ben begin jan. gestopt, heeft het hier iets mee te maken? Ik had vanmorgen pijn in mijn buik linksonder zou dit dan toch mijn ei kunnen zijn?

hoi sylvia
ik ben van af eind december gestopt met de pil en ik slikte al zon 13 jaar de pil.na mijn eerste nod na gestopt te zijn werdt ik 21 dagen later weer ongesteld en nu zit er nog maar een week tussen en verlies ik weer viesigheid. ik denk dat mijn lichaam (en mischien bij jou ook)een beetje ontregeld is en alles weer goed op gang (rails )moet krijgen na de pil gebruik.
en dat zal wel per vrouw verschillend zijn denk ik. ik hoop dat je mijn uitleg een beetje snap. en dat gevoel in je buik kan heel goed maar is ook weer per vrouw anders.
gr lins

Ik sluit mij aan bij lins
Ik ben zelf 15 jaar aan de pil geweest en verlies iedere maand om de zelfde tijd, een beetje bloed, dat is volgens mij vrij normaal. Dit komt door dat je lichaam van slag is door hormonen. |Dit komt vanzelf weer goed hoor!
Liefs kaatje.

Terug
Bovenaan