tussentijdse bloeding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nog een vraag van mij: vorige maand en ook deze maand had ik, vlak na mijn cyclus (dag 10 en 11)  last van een tussentijdse bloeding. Dat houdt in dat ik 1 of 2 dagen licht rood bloed verlies (heel klein beetje, maar ja, het is er toch) Nu las ik op de site van babybrabbel dat dit kan duiden op de eisprong. Er stond helaas niet bij of het duidt op het begin of het einde van de eisprong! Weet iemand van jullie daar meer van?
 Als dit het einde van mijn eisprong zou aanduiden dan zou dat betekenen dat ik wel heel vroeg mijn eisprong heb, dag 8 of 9! Kan natuurlijk allemaal, maar hier had ik dus echt geen rekening meegehouden zeker niet omdat mijn cyclus in de 30 dagen is!!
Ben deze maand begonnen met tempen en zag dat mijn temp dag 10 met 0,34 graden gestegen was, dit was dus de dag dat ik licht bloedverlies had!

Nou, snappen jullie me nog? Ik merk dat ik er weer erg veel mee bezig ben, maar ja, ik ontdek ook iedere keer iets nieuws. Ik hoop dat iemand me antwoord of raad kan geven!

groetjes kreeftje

hoi kreeftje ik heb ook een cyclus van 30 dagen en voor mijn eerste zwangerschap heb ik ovulati etesten gebruikt zo kwam ik er achter dat ik ook rong dag 11 mijn eisprong al had?! veel succes

Maar als je een cyclus hebt van 30 dagen, dan heb je toch (30-14=16) rond dag 16 pas je eisprong?

Ik weet wel dat toen ik nog de pil slikte (klinkt langer geleden dan dat het in feite is hoor) ik ook heel vaak een tussentijdse bloeding had. Het kan ook een innestelingsbloeding zijn (laten we dat dan maar hopen!)

Hoi femke h,

Het is niet precies 14 dagen voordat je ongi wordt dat je je ei hebt. Ik dacht dat eerst ook maar het blijkt dat sommige vrouwen heb 14 dagen na de ongi, of bijvoorbeeld al heel vroeg, hun ei hebben. Dat hangt er maar net vanaf wat voor een cyclus je hebt.
Tja, het wordt er zo niet gemakkelijker op natuurlijk!!
Maar goed, we klussen vrolijk verder en wachten dan maar af!

groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan