<p>Goedemiddag,</p><p>Ik weet even niet meer hoe of wat met mn cyclus dus ik hoop dat ik hier misschien wat advies kan krijgen of herkenning..</p><p>In juni heb ik een miskraam gehad en de 1e menstruatie daarna kwam op 14 juli (dag 28). Daarna zijn we het weer gaan proberen dus ik zit nu weer in ronde 1 eigenlijk.</p><p>Op dag 17 had ik ineens veel afscheiding met een beetje rozig bloed dit duurde tm dag 19 en de laatste dag was het bruin, maar vooral afscheiding eigenlijk. </p><p>Mijn cyclus was altijd tussen de 25 en 28 dagen dus ik dacht misschien een innestelingsbloeding? Maar ik zit vandaag op dag 28 en vanmorgen was de Kruidvat 2v5 negatief.</p><p>Zou het kunnen dat ik te vroeg test dat het misschien een ovulatiebloeding was? Het bloed zelf was echt minimaal en niet rood. </p><p>Dankjewel alvast voor het meedenken ik probeerde het een beetje los te laten, maar het wordt nu wel vervelend dat afwachten?</p><p>Qua symptomen heb ik krampen, duidelijke aders in mn borsten en ze zijn iets gevoeliger, ben heel erg moe en veel afscheiding (sorry)</p>