Tussentijdse bloeding

<p>Goedemiddag,</p><p>Ik weet even niet meer hoe of wat met mn cyclus dus ik hoop dat ik hier misschien wat advies kan krijgen of herkenning..</p><p>In juni heb ik een miskraam gehad en de 1e menstruatie daarna kwam op 14 juli (dag 28). Daarna zijn we het weer gaan proberen dus ik zit nu weer in ronde 1 eigenlijk.</p><p>Op dag 17 had ik ineens veel afscheiding met een beetje rozig bloed dit duurde tm dag 19 en de laatste dag was het bruin, maar vooral afscheiding eigenlijk. </p><p>Mijn cyclus was altijd tussen de 25 en 28 dagen dus ik dacht misschien een innestelingsbloeding? Maar ik zit vandaag op dag 28 en vanmorgen was de Kruidvat 2v5 negatief.</p><p>Zou het kunnen dat ik te vroeg test dat het misschien een ovulatiebloeding was? Het bloed zelf was echt minimaal en niet rood. </p><p>Dankjewel alvast voor het meedenken ik probeerde het een beetje los te laten, maar het wordt nu wel vervelend dat afwachten?</p><p>Qua symptomen heb ik krampen, duidelijke aders in mn borsten en ze zijn iets gevoeliger, ben heel erg moe en veel afscheiding (sorry)</p>

Precies hetzelfde hier.. juni mk en 10 juli weer ongesteld, langer dan normaal. Gister test gedaan, sensitest, wit, niks.. daarna nog een ovulatie test gedaan en 2 dikke strepen. Vervolgens toch nog maar action test(early), en licht positief. Vanmorgen wederom licht positieve test (ook early action). Ik wil positief zijn maar lukt niet. Elke keer als ik naar de wc ga is het weer spannend. Heb niet echt symptomen ook. Vanwege de miskraam weet ik niet of mijn cyclus meteen weer 28 dagen is, dus misschien ben ik vroeg??! Of ik had vrijdag moeten testen en is het hcg weer aan het afnemen. Word er iig erg onzeker van ?
wat betreft bloedingen, ik heb nu een paar keer een druppeltje bloed gehad. Heel weinig, wel vreemd.. 
sterkte iig! Wanneer wil je weer testen?

Wat spannend Kim! Maar een positieve action test betekend toch gewoon dat je zwanger bent?? Misschien te vroeg met testen omdat alleen de early positief zijn.
Zou nog een Kruidvat 2v5 halen anders. Die schijnen erg gevoelig te zijn, maar bij mij zijn ze dus negatief. Ik heb ook nog early testen van Sensitest gekocht.
Ik ga denk ik donderdag of vrijdagochtend weer testen. En dan met Sensitest early.

Hoi dames, 
Ik reageer ook even hierop... 
@Juliaa heb je al getest met de sensitest? Ben erg benieuwd! 
Ik heb een onregelmatige cyclus (deze maand 26?? daarvoor 31, daarvoor 30)
Ik ben dus op CD 26 (afgelopen vrijdagavond) dacht ik ongesteld geworden, maar het is echt maar 3 dagen heel donker bruin bloed geweest, geen rode kleur en zeker de helft minder dan normaal. Sindsdien wat steekjes die ik voel en misselijkheid dus ik twijfel of het wel een echte menstruatie is geweest. na dit bloedverlies heb ik tot gisteravond vrij veel afscheiding gehad gemengd met wat bruin en soort vliesjes, dit heb ik normaal nooit. 
Afgelopen woensdag nog een early action test gedaan (wel middag urine, i know niet zo slim) en deze was negatief. 
Misschien houd ik mijzelf wel enorm voor de gek maar iets voelt toch anders. Mijzelf voorgenomen om nu even een aantal dagen te laten, je hoort ook wel eens dat vrouwen na een week positief testen. 

Spannend omeletje! Ik heb wel geleerd van mijn lichaam dat menstruaties heel verschillend kunnen zijn. 
Ik heb getest, maar alles was negatief. Toen had ik gisterenochtend ineens met plassen vruchtbaar slijm kon er niet omheen het hing er helemaal uit zeg maar haha sorry. En met afvegen kon ik draden trekken.
Dus heb gisteren en vandaag clearblue ovulatietesten gedaan en beide dagen een smiley. Ga van het weekend nog een keer testen als het dan negatief is dan zat ik compleet verkeerd met mn cyclus dan word ik pas over 1,5-2 weken ong. Als het positief blijft dan heb ik denk ik nog hcg van de miskraam..wat wel vreemd zou zijn omdat ik al een menstruatie gehad heb, 2 zelfs als het goed is..

Hi meiden,
lastig hè, als je cyclus opeens anders is.. Gister weer een sensitest gedaan en die was positief nu. Ben blij maar ook super onzeker.. waarschijnlijk was mijn eisprong later?! Het was nog steeds geen knal test ook. heb geen kwaaltjes of symptomen, dus durf al teveel hoop te hebben.
hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Die onzekerheid is killing ?
x

Gefeliciteerd Kim! Heb je nog meer testen gedaan om te zien of het oploopt?
Ik heb 2x positief getest met de ovulatietesten van clearblue dus heb mn meest vruchtbare dagen gevonden. De dag erna was de test namelijk negatief en daarna niet meer getest.

Terug
Bovenaan