Tussentijdse bloedingen

<p>Hallo wij zijn al ruim een jaar bezig voor een 2de tot nu toe wil het nog niet lukken.onze eerste was meteen raak. Bij ons beide is alles goed .nu was ik 24 maart ongesteld.dat is elke maand geregeld.nu kreeg ik ineens 2 week later weer een bloeding.van ongeveer 3 dagen.was ook echt donker helder kleur bloed.en vanmiddag ineens weer een beetje donker bloed.bij deze bloedingen een beetje zeurende buikpijn krampen.zijn er meiden die dit ook hebben gehad? Ik heb dit nog niet eerder gehad.vind het heel vreem.   Gr anneke </p>

Hoi, naar is dat he. Wij zijn ook al een jaar bezig voor de 2de. Frustrerend. Maar 2 weken na menstruatie zou dan rond je ovuatie zijn? Dat van vandaag zou in principe wel de innesteling kunnen zijn. Helemaal in combinatie met de krampen. 
Ik heb ooit eerder bloedingen gehad, maar dat bleek uiteindelijk een poliep te zijn.. Vorige week ook een meerdere dagen bloedverlies (hoopte op innesteling), maar helaas nu toch ongesteld. 

Ja echt wel Soms word je er wel moedeloos van.elke keer weer dat je ongesteld word.moet toch een keer lukken zou je denken.ja klopt vorige week zou de eisprong geweest zijn daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik een paar dagen heb gebloed dat heb ik nooit.

Terug
Bovenaan