tussentijdsebloeding...wel of niet ovelatie??????

A

Anoniem

Guest
wie kan mij helpen??

ik ben vanaf maart van de pil, en heb gemiddeld een cycles van 38 dagen.
in mijn vorige cycles begon ik op dag 28 met bruine afscheiding dat heeft 6 dagen geduurd, het was alleen met plassen en afvegen en heel soms in mijn slip. op dag 38 werd ik ongesteld, nu zit ik inmiddels op dag 21. als het goed is moet ik 23 24 25 mijn vruchtbare dagen hebben. maar ik heb deze week het begon op dag 15, 5 dagen afscheidind gehad (bruin) en soms met wat bloed er bij, ook alleen maar met plassen en afvegen en heel soms in mijn slip. heb ik nu over een paar dagen wel mijn ovelatie?? of slaat het een maand over?? ik neem aan dat dat niet mijn menstrauatie was!
en wie heeft er ervaring met theunisbloemolie en waar je dat kan krijgen??

vriendelijke  groet Wilma

Hoi Wilma,

Bij mij is het altijd zo geweest dat ik rond de eisprong bruine afscheiding heb tot ik echt mijn menstruatie heb. Dus halverwege begon het bij mij altijd al. Heel vervelend. Je kan makkelijk dan een eisprong hebben. Toen ik zwanger werd van Wouter was dit namelijk ook het geval. Alleen op de dag dat ik ongesteld moest worden was het die keer over.
Alleen nu zijn we bezig voor een tweede en weer altijd halverwege rond mijn eisprong bruine afscheiding. Alleen deze maand niet. Dus hopelijk ben ik zwanger. Vind het namelijk heel apart. Ben ook al een paar dagen vreselijk moe maar kan pas over een week testen dus het is allemaal dan wel heel erg vroeg. Maar ik ben al blij dat ik geen afscheiding heb nu. Eens niet bijna 3 weken met inlegkruisjes en maandverband in de weer. ( en misschien wel de komende 9 mnd niet)

Dus bij bruine afscheiding kan je heel goed een eisprong hebben en zwanger raken.

Succes.

hallo,
hartstikke bedankt voor je berichtje, die bruine afscheiding is nu afgelopen sinds vandaag en volgens mijn berekening moet ik vanaf het weekend vruchtbaar zijn! dus ga ik het zeker proberen het weekend! ja inderdaad erg vervelend steeds die inlegkruisjes in! ik hoop voor je dat je zwanger bent! en ik hoop dat ik ook snel zwanger raak!

dank je wel

liefs Wilma

hallo,

ik deed vanmorgen een ovelatie test...en JA, ik heb de komende 24 uur een ovelatie!!!! dus we gaan vandaag flink klussen!!! ik ben nu enorm opgelucht! je maakt je toch altijd wel zorgen of je wel ovelatie's hebt en ik neem aan dat ik er nu wel van uit kan gaan dat ik een eispsrong heb!

iedereen veel suc-6 en jullie horen het wel over 14 dagen wat de uitslag is!

groetjes wilma

ow wauw....wat goed joh....
nu kan je eens een keer vrijen met het gevoel "ja nu zit het goed"
dat zou ik ook wel eens willen.
op welke dag van je cycles zit je nu??
en gebruik je clear blue of een ander??

groetjes bri

hallo bri,

ik zit nu op dag 25, ik heb een cycles van 38 dagen!
en ik gebruikte clearbleu ovelatietesten.
echt geweldig die testen, het heeft mij heel veel rust gegeven ook in de relatie. je weet precies wanneer het belangrijkst is om te klussen. rond 17 aug is mijn NOD, ik ben benieuwd! dit was de 1e keer dat ik die testen deed!

groetjes Wilma

Terug
Bovenaan