tuttelpopje cadeau van verloskundige?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben 5 juni vorige jaar moeder geworden van een prachtige dochter, dus ik hoor eigenlijk niet meer op dit forum. Maar ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb vorige jaar bij mijn verloskundigepraktijk een tuttelpopje cadeau gekregen. Daar zat toen een kaartje aan van de fabrikant van het popje met een web-site er bij op. Via deze web-site kon je popjes bij bestellen. Ik heb dat kaartje dus weggegooid, omdat ik dacht dat dat niet nodig zou zijn (dom dom), maar nu slaapt mijn dochter dus niet meer zonder popje... Dus wie heeft er ook een tuttelpopje cadeau gekregen en kan mij het adres van een webstie geven, zodat ik kan zoeken of het hetzelfde popje nog ergens kan krijgen? WIE OH WIE

alvast bedankt,

groetjes Mieke

Ik weet precies welke je bedoelt. Ik heb er eentje thuis liggen; misschien zit het label er nog aan. Ik zit nu op mijn werk, maar zal vanavond eens kijken. Het was volgens mij een heel logische merknaam. Ik zal eens kijken voor je!
Groetjes!

Hoi Mieke,

Toevallig had ik vandaag mijn eerste afspraak bij de verloskundige en ik kreeg ook zo'n poppetje.

Dit is het webadres: www.kandeel.nl

Groeten, Nadine

O ja, www.kandeel.nl was het. Helemaal geen logische naam dus!
Maar goed, je hebt het gevonden! Succes.

Kandeel was het inderdaad.
Super meiden, bedankt!!

Misschien dus een wijze les voor aanstaande moeders, laat je kindje niet gehecht raken aan 1 knuffeltje/popje/doekje of zorg dat je zo snel mogelijk een 2de(3de) exemplaar erbij krijgt

Groetjes

Terug
Bovenaan