Tuurlijk doen we 'm! MINST CHARMANTE FOTO !!!

Haha, n.a.v. een aantal geplaatste foto's van Tanja en Marieke ben ik zoooo benieuwd naar de minst charmante foto die vastgelegd is van iedereen!
Ik zal beginnen (zoals het hoort als je zo'n onderwerp begint).

Deze kennen jullie ws al, en ik besef dat ie ook vrij veilig is omdat het een bewust lelijke foto is. Maar ik vind zo gauw geen andere (die zijn namelijk uiteraard gewist). Maar jullie houden een onbewust lelijk geknipte foto tegoed!

Nou, kom maar op met die zelfspot!!!
Liefs Nelleke

Hiya Mommas!

Hier een foto van mij terwijl ik kennelijk in mijn broek sta te poepen! Oh en mijn vriendin vondt het achteraf toch ook geen goed idee om geen B.H. aan te doen hahahah.
Ik had ook (om de "charmant factor" nog even te verhogen) mijn sjieke goudkleurige hakken uitgetrokken en verwisseld voor oude slippers, haha mooie combo met mijn "zakdoekjurk".

Ajuus, ilja

Meiden, ik heb me suf gezocht, maar ik kon echt geen ene slechte foto vinden! Ik sta nou eenmaal perfect op elke foto!
NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het helemaal niet erg om die verschrikkelijke foto's (want ik heb er zat) met jullie te delen, maar dat betekent dat ik die walgelijke foto eerst op mijn Hyves moet zetten en sorry....maar dat doe ikke niet haha

Groetjes van Cissy

hey Cissy, mail die verschrikkelijke foto eens... dan zal ik 'm (buiten hyves om) wel even neerplanten hier! haha
phira80@hotmail.com
(of dat andere adres als je computer de mailadressen alweer gevonden heeft)
Liefs NElleke

nou hier mijn bijdrage ... vreselijke foto..

niet echt de goeie kant genomen zeg maar de foto... hahaha

en dan dat hoofd van annique... mama ga je duiken ofzo??

nee hier ben ik niet trots op nee

Terug
Bovenaan