Tuurstreepje of toch maar clear bleu halen

<p>Misschien zit het tussen mijn oren maar ik zie hier toch een heel dun streepje.. het is een action test. </p><p>Ik ben nu 5 dagen Nod. Kan iemand mij advies geven, dan kan ik het uit mijn hoofd zetten. </p><p>Alvast bedankt </p><p></p>
 
Google op mupload, upload daar de foto en kopieer dan de bovenste link. Ga terug naar forum, klik op pictogram en plak de link en klik op verzenden. Ik had op 10dpo met een gewone ook een tuurstreep, volgende dag ook nog en clearblue negatief, dag erna iets donkerder en daarna nog donkerder, week later positieve clearblue. Ik zou nog even wachten dus met de CB en met dezelfde action testen elke dag of 2 dagen testen zodat je een eerlijke oploop kan waarnemen. Ben benieuwd naar de foto! Succes
 
Er zijn veel vrouwen die in het begin nog te weinig hCG hebben om bij clear blue positief te testen. Zeker als het voor je NOD is. Deze reageert meestal iets later, of wanneer je al vanaf het begin heel veel hormonen in je lichaam hebt. Ik zou het gewoon even bij de reguliere testen houden en de regel bij deze testen is: een streep is een streep! Weet dat elke 48 uur je hormonen verdubbelen, dus als je over twee dagen zou testen, zou de streep al een stuk duidelijker moeten zijn!
 
Terug
Bovenaan