Tuurstreepje

<p>Ik heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan, maar het plusje was heel lichtelijk te zien binnen de tijd . (Foto Upgeload in reactie van het plusje binnen de tijd) . Een half uur later was dit een knalplusje geworden. Ben ik zwanger of niet ?? Wie heeft hier nog meer ervaringen mee/ moet nu ook op de volgende zwangerschapstest wachten?? </p>

Ik kan je foto helaas niet zien. Je kunt het beste even uploaden via mupload en dan de directe link hier plaatsen (niet de forum link). Het plaatsen van foto's via hier werkt namelijk niet.

Ik had van de week hetzelfde. Heel vaag binnen de afleestijd maar erna heel duidelijk. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat het voor ons beide gewoon raak is :) 

Is dit de foto van binnen de aflees tijd? Een knal streep is het niet, maar wel echt een streep hoor. Hij is ook even dik als de controle streep. Het lijkt erop dat je in verwachting bent. ? Hopelijk zet je zwangerschap mooi door! Het streepje zou nu iedere 2 a 3 dagen duidelijker moeten worden.

Ninaapje dit is het streepje binnen de tijd inderdaad. Een half uur erna had ik pas een knalstreepje ? dat hoop ik ook! ?

Terug
Bovenaan