Tuurstreepje

Toen ik vanochtend op mijn app keek zag ik dat ik vandaag 2 dagen over tijd ben. Ik had nog een albertheijn test liggen. Getest met mijn 2de urine, binnen afleestijd zie ik een heel mini licht tuurstreepje bijna niet met het blote oog te zien. Nu heb ik al eens eerder testen gedaan en als ze negatief waren dan waren ze ook echt super wit en bleven ze ook wit (geloof mij heb mij er op blind gestaart??). En toen ze positief waren had ik ook wel een lichte streep maar dan was het toch wel duidelijk, dit was altijd met een actrion test. De action testen waren helaas op dus heb een kruitvat early 2 voor 5 gehaald en meteen getest, nu zag ik pas na een half uur een heel licht lijntje, ik weet dat het dan niet meer betrouwbaar is. Maar in combinatie met de AH test van vanmorgen ga ik toch heel strek twijfelen. Ik ga sowieso elke dag nog even testen en ik weet dat ik moet afwachten. Maar wat denken jullie? Ben niet bekend met de albertheijn test zie je daar altijd een tuurstreepje als je het in het licht houdt?
 
Als je niet zwanger bent zou er ook geen heel licht streepje moeten komen binnen de afleestijd. Ik zou morgen nog een keer testen met je ochtendurine maar je hcg word pas om de 2/3 dagen meer, dus overmorgen testen is misschien nog beter!
 
Terug
Bovenaan