Tuurstreepje

Hoi hoi,



Ik word een beetje onzeker, maar ik heb nu 5 testen met een tuurstreepje gehad.... Wat zijn jullie ervaringen hier mee... Wel zwanger of toch nie?? Het gaat om de Kv 2v5 testen.... Ik ben nu 3 dagen over tijd
 
Hmmm ik zie nu dat de helft er niet bij staat. Maar ik heb ook wat zwangerschap symptomen, drukkende gevoel onderbuik, zwaare borsten, blauwe aderen donderde dan normaal, witte stipjes op me tepels, en ik ruik dingen veel sterker dan voorheen...

Ik hoor graag wat jullie ervaringen hier mee zijn

Groetjes
 
Hey... ik had ook een vaag streepje bij de kruidvat test. Heb daarna een clearblue digital gehaald, gaf mij meer zekerheid en duidelijk zichtbaar wel of niet zwanger en hoe lang. Is wel wat duurder maar het proberen waard.

Succes!

Laat je het ff weten?
 
Hi Noek,

Mijn voorstel is om nog een paar dagen te wachten. Mocht je inderdaad zwanger zijn, dan verdubbelt het hCG in je bloed iedere 48 uur. Dus je kunt dan beter nog even 2 à 3 dagen wachten voor je weer opnieuw test. Indien je dan inderdaad zwanger bent, dan wordt het streepje ook steeds duidelijker, dus dan weet je zeker dat het raak is! Ik hoop voor je dat dit het geval is. Anders zou het altijd nog een indroogstreepje geweest kunnen zijn, dit komt helaas ook regelmatig voor...

De clear blue zou ik alleen aanraden als je zeker weet dat je zwanger bent, voor als je wilt weten hoe ver je al bent. Deze heeft namelijk meer hCG nodig om positief uit te slaan en is best duur om 'iedere keer' aan te schaffen.

Succes! Groet Jomie
 
Bedankt voor jullie reactie... inmiddels nog steeds niet ongesteld ik wacht het allemaal nog even af morgen weer opnieuw testen
 
Hoi meiden,

Gisteren bij de winkel geweest maar de clear blue digitaal was op...Grrr naja dus maar weer de kv 2v5 mee genomen... en vanmorgen weer getest en binnen 5 minuten kwam er een heel licht 2de streepje... ik denk dat of me hcg nog heel laag is of..... de test is negatief wil niet te snel hopen dat het raak is.



Weeten jullie misschien het verschil wat een test nodig heeft aan hcg ik lees nl die van clear blue 50 hcg en dat die van kruitvat al kan reageren met 8 hcg??



Groetjes noekxxx
 
Hoi Noek,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet met hoeveel hCG de verschillende testen reageren. Ik heb ergens een keer zo'n lijstje op internet voorbij zien komen, maar waar die te vinden is....? Misschien kun je zelf op onderzoek uitgaan?

Als er binnen de tijd die gegeven staat op de bijsluiter van de test een mooi tweede streepje komt te staan - hoe licht ook - kun je er echt wel vanuit gaan dat je zwanger bent hoor! Dus bij dezen van mij dan toch een dikke proficiat! Mocht je echt graag met CB willen testen, dan zou je die eventueel via internet kunnen bestellen. Bij sensitest.nl hebben ze die volgens mij, en als je voor 16.00 je bestelling plaatst, heb je hem de volgende dag in huis. In een discrete verpakking ;)
 
De vroege test geeft een lichte streep bij 10 HCG en de gewone heeft minimaal 25 nodig. Haal dus een vroege test en een vage streep is ook echt een positieve uitslag. De gewone gaf bij mij na 5dagen na mijn NOD pas positief aan.  Ik vermoed als je echt een lichte streep hebt je echt zwanger bent!  Gefeliciteerd...
 
Terug
Bovenaan