tv gezien

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
zat gisteren op ned2 te kijken na ik mis je zo. daar was een vrouw en man die hadden een kindje gekregen met een erge afwijking aan zijn gezicht (ze zij zelf dat hij leek op die baby uit dinosaures?) was zo zielig als je dat kindje zag hij is ook uiteindelijk na 10 weken gestorven. heb zo vreselijk zitten huilen met joany op schoot.
dan ben ik zo ontzettend dankbaar dat ik twee gezonde kindjes heb en al het andere telt dan gewoon niet meer mee.
ineens besef je dat gezondheid en elkaar  het belangrijkste is wat je kan hebben.

groetjes,
marike

Ik heb het ook gezien, ja. O'mijn God, daar wil je inderdaad niet aan denken, dat een eventueel tweede kindje ook iets zou kunnen mankeren. Ja, het kindje was duidelijk zichtbaar niet in orde. Het is erg, maar als hij was blijven leven had hij denk ik ook geen leven gehad. Dan ben je inderdaad dubbel dankbaar dat je eigen kids gezond zijn.

Heb het ook gezien. Heftig hoor. Zat idd ook mee te huilen. Vooral hoe ze vertelde dat ze zich voorbereide op zijn leven, maar ook op zijn dood. Poehhh.
Dan ben je idd extra dankbaar voor een gezond kindje.

Ik kijk al niet meer naar zulke programma's. Ik ben zo'n jankert geworden sinds we Jarno hebben!  Hi, hi... Vooral als het gaat om kinderleed...vreselijk! Inderdaa super blij met wat we allemaal hebben!!!

Lien.

Ik heb het ook gezien en heel hard zitten huilen voor de tv. En daarna nog even boven bij yanick's bedje. Ik vond het een hele mooie  uitzending en heel mooi om te zien hoe die mensen ermee om gaan.

Terug
Bovenaan