Tv kijken

Hoi meiden,

Felina van 4 maanden vindt het erg interessant om naar de tv te kijken.
Nu zet ik haar elke dag ongeveer een half uurtje in haar wipstoel voor de tv, ik zet dan de teletubbies of iets dergelijks aan.
Maar, is dit eigenlijk wel goed voor haar, en zouden jullie het doen?

Groetjes,
Marjolein
 
Hoi,

Wij zetten Rosa altijd om kwart voor 5 voor KRO Kindertijd. Dat eindigt met sesamstraat en dan gaan we eten. Ze vindt het geweldig. Dat is het enige wat ze op tv kijkt. Het lijkt mij niet schadelijk.

groetjes,

Desiree
 
Heerlijk toch even rustig tv kijken voor het slapen gaan of even tussen door.
Wij hebben zelfs en teletubbie dvd in huis voor het drukke mannetje hij komt tot rust en wij ook ( ik wou zeggen niet van de teletubbies, maarre laatst lag meneer al in bed en wat zaten wij nog te kijken...juist tinkiewinkie hahahaha)

martine
 
Hoi,

Mijn dochter was al heel snel helemaal gek op de reclame. Vraag me niet waarom, maar als de reclame begint dan stopt ze overal mee en wordt helemaal enthousiast. Je moet dan ook niet in beeld gaan zitten, want dan gaat ze zo hangen dat ze het toch kan zien.
Ik vind het prima, zolang het maar niet heel de dag is. Bumba vindt ze trouwens ook erg leuk. Ieder weekend om 5 over half 6.

Groetjes
 
Hallo moeders,

Mijn dochter van15 maanden is gek op het zandkasteel en teletubbies. Als ze genoeg heeft van spelen dan vraagt ze er echt om. Po zegt ze dan terwijl ze met een vingertje naar de tv wijst. Ik moet toegeven dat ik uit makkelijkheid daar de laatste tijd wel erg vaak aan toegeef (laatste week, ik was ziek en het was zo wel lekker rustig) Maar goed, zo'n gewoonte sluipt er snel in en mijn man en ik hebben besloten dat zij niet langer dan een half uur mag kijken. 's ochtends naar sesamstraat en 's avonds een deeltje zandkasteel of tubbies (wordt ze rustig van) en dan naar bed! Meer stimuleren om met haar speelgoed te spelen en boekjes te lezen.
Vanaf morgen dus minder tv voor mijn Sanneke.

Mamasanneke
 
Als ze zo heel klein zijn is het volgens mij meer de snelle wisselende beelden, waar ze wel naar moeten kijken dan, dan dat ze het echt leuk vinden. Pas als ze niet alleen kijken maar ook reageren op wat ze zien laat ik ze wat langer kijken.

Maar echt kwaad kan het niet, zolang ze er niet druk of overgeprikkelt van raken, gewoon lekker laten kijken.

Groeten, Joke.
 
Hoi,

Ik denk dat mijn dochter toch al vanaf een maand of 4 gaat flapperen met haar benen en armen van plezier en begint te kraaien bij de reclame. Ze vond en vindt het dus echt leuk.

Groetjes
 
Hallo allemaal,

Je hoort altijd verschillende berichten over je baby naar de tv te laten kijken. Mijn zoontje is nu 1 jaar en houdt dus helemaal niet van televisie kijken. Ik probeer het soms maar dan kijkt hij 30 seconden en dan gaat hij weer lekker spelen. Ik vind het eigenlijk ook niet erg dat hij geen tv kijkt, want om te spelen leren ze ook vind ik.
 
Terug
Bovenaan