tv kijken

Volgens mij is hier al eens een topic over geweest, maar toch...
kijken jullie kids wel eens tv. Hier kijkt Quinn altijd naar de teletubbies om half 10 op Ned 3. Hij vindt het echt prachtig en beweegt super met zijn armen en benen uit enthousiasme. Het duurt ongeveer een half uurtje en dan kan ik even iets voor mezelf gaan doen. Daarna krijgt hij fruithapje.

Rowan vindt de televisie helemaal geweldig. Tijdens ons oefenuurtje op het grote bed, staat de tv ook meestal aan. Als hij dan een vriendelijk lachende presentator ofzo ziet, dan heeft hij weer een big smile op zijn gezicht en probeert hij ook terug te praten (voor zover je dit praten kunt noemen).
Door het uurtje wat wij oefenen op het grote bed, krijgt Rowan het kruipen zo onder de knie. Ik denk dat wel tegen het einde van de week een kruipende Rowan hebben.

Groetjes,

Annemiek

Dit noemen wij ons oefenuurtje omdat we dan samen met Rowan op het grote bed gaan liggen en laten we hem van alles doen. Omrollen van buik naar rug en andersom, grijpen naar speeltjes die net iets te ver weg liggen.
Wij doen dit iedere dan tussen half 7 en half 8. We merken wel aan Rowan dat hem dit lekker moe maakt en dan slaapt hij supergoed als hij tussen 9 en 10 naar bed gaat.
Omdat wij 2 grote honden in de woonkamer hebben, is het niet altijd mogelijk dat Rowan op de grond ligt om te spelen ofzo. Vooral nu niet nu de honden heel erg aan het verharen zijn.
Rowan is al een heel vlot knaappie. Hij staat al heel stevig met zijn beide benen op een vlak oppervlak. Hij wordt over 3 dagen 5 maanden.

ik vond de teletubies altijd stom, toevallig stond hij van de week aan en vanuit de box   kwam hard gelach, ik heb hem toen in zijn wipper voor de tv gezet en hij vond het geweldig. ze zongen dat ze opzoek waren naar een bloem ofzo, het leek wel of hij meezong!!

nu vind ik het dus hartstikke leuk!!!

Grappig he. Zijn ze zo klein en nu al is de tv interessant. Mijnnoudste zat naar de teletubbies te kijken Ilyas was meteen gebiologeerd. Zo grappig. Rare wezens, die teletubbies, maar ja, ze hebben iets.

hallo,

hier ook al zo'n toekomstige tv kijker. Isabelle (=4 jaar) kijkt regelmatig tekenfilmpjes en dat vindt Madeleine nu ook al geweldig. Ze kan echt d'r hoofdje er naartoe draaien. Dus dat wordt ook wel de teletubbies.

Vond het zelf ook nooit zo geweldig hoor, maar die kleintjes vinden het super! Isabelle heeft tot haar 3e altijd de tubbies gekeken en toen werden ook andere filmpjes leuk. Wat ik zelf  ook altijd leuk vind om te kijken zijn de filmpjes van Nickelodeon jr. Nu even niet ivm de vakantie, maar na de vakantie tijd is dit 's ochtends op tv. Dora, Backjardigans, Thomas trein, Pieter Post (ja ja doet het ook nog steeds goed).

Overigens wil ik niet dat ze de hele dag naar de tv kijken, maar dat heeft volgens mij iedere ouder wel...

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan