TV op slaapkamer?

Hey Meiden,

We hadden laatst visite en kwamen op het onderwerp TV op de slaapkamer.
Nou, wij hebben dat, en kijken ook altijd even voor het slapengaan. Die vrienden die hier waren hebben geen TV meer op de slaapkamer omdat (jawel hier komt ie dan ;-)) hun sexleven er erg onder ging leiden.
De tijd die je samen TV kijkt op bed, kun je ook aan andere dingen besteden ;-)
Althans, das hun mening.

Hoe denken jullie hierover?? Is de TV een afleiding om geen sex te hebben??

Liefs Deb.

Hahaha....
Na het tv kijken kan het ook he!!
Nee, ik vind het onzin...
We hebben wel een tv op onze kamer..maar kijken nauwelijks..ik wel soms als ik alleen naar bed ga wanneer Pat niet thuis is..Dan race ik in een pauze naar boven om het in bed af te kijken oid...Dus....

Gr Rina

ook wij hebben een tv op de slaapkamer en gaat s avonds bijna altijd aan
in het weekend ook s morgens vroeg lekker saampjes met Ryan in bed heeeerlijk.

enne sex kun je ervoor hebben erna overdag in de middag in de ochtend
bedoel ligt niet aan de tv hoor maar aan jezelf vind ik.
je bent niet verplicht de tv aan te doen

groetjes moekje

hahaha geweldig! Nee ik denk niet dat ons sexleven te leiden heeft onder de TV die in de slaapkamer staan. Die hoeft nl niet altijd aan :) en sex hoeft ook niet alleen in de slaapkamer hahaha of is dat een hele andere discussie hahaha
Nee serieus wel of geen sex ligt niet aan de TV wel of niet aan. In ieder geval hier niet.

groetjes Tamar

Hihi, nee, wij hebben geen tv op de slaapkamer, maar niet om die reden. Meer omdat we te beroerd zijn om een draadje door te trekken.

er zit toch ook een uitknop op die tv???

hahaha ik vertelde jouw vraag aan Dennis
Hij moest lachen. 10 minuten later zegt hij ineens: kun je even helpen. Dus ik: waarmee?
Hij: De tv tillen naar zolder hahaha

Hai,

Wij hebben ook een tv op de slaapkamer, omdat ik het heerlijk vind nog ff tv te kijken. Ik word daar lekker suf van. Maar ik lees ook wel eens een boek of tijdschrift.

Gr Linda

Terug
Bovenaan