TV

Sr weet dat ik om 18.00 uur echt ff het regio nieuws wil zien, en soms de king of queens maar om half 8 toch wel heel graag greg en darma maar verder eigenlijk geen overleg, zoals csi kijken we allebei heel graag net zoals de lama's

hallo
voor mij geen p[robleem mijn man zit vaak achter de pc die staat boven en an zit ik beneden en als er iets is wat hij leuk vind kijkt hij dat ook boven of het moet iets zijn wat ik ook kijk dan kijkt hij beneden

meestal mannetje, jammer genoeg verschillen onze smaken qua tv programmas
Hij houdt van actie/detectiveseries en van die derderangspr*tseries met rare beesten erin en die staan hier dan ook veelvuldig aan.
Ik hou meer van soaps, realityprogrammas en programmas uit het dagelijks leven(jouw vrouw mijn vrouw, hoe schoon is jouw huis en dat werk). Maar een erge tv freak ben ik niet dat scheelt weer
Deels daarvan zie ik de rest is voor mannetje.Hij zit altijd te zaniken over mijn programmas en ik over die van hem. Maar ik heb de hoop opgegeven, we bewandelen nu een gulden middeweg en als hij zijn b*tseries wil zien ga ik strijken lezen of ik zoek een ander klusje of als het tv aanbod me te erg is(meestal de zaterdag veel actie)  zeg ik voor de gein dat ik maar beter van ellende naar mijn nest kan gaan
O ja ook zo n tv ergernis:the Flying Doctors!! Mannetje wil dat altijd zien, vroeger in de 80 vond ik dat leuk nu niet meer. Maar dat is er gelukkig op als ik aan het koken ben dus dat scheelt weer!!

Terug
Bovenaan