Mijn zoontje Twan is nu 6 1/2 maand, ik ben zelf geen voorstander van kids 'dumpen' voor de tv, maar hij is helemaal verknocht aan dat bewegende ding aan de andere kant van de kamer. Toen ik hem nog bv gaf op de slaapkamer, was het standaard, als hij genoeg had, keek hij naar de tv. Of het nou uit stond of aan was, dat ding had zo'n aantrekkingskracht op hem. En nog steeds!
Laatst was hij ontzettend aan het zeuren en toen heb ik de lollifantenfilm van Winnie de pooh erin gedaan, hem in zijn wippertje gezet voor de tv en hij was gelijk stil. Vond het heel erg leuk!!!
Zou hij er al wat van meekrijgen? En zijn er nog meer moeders die dit doen? Ik wil het niet te vaak doen, maar het werkt gewoon!
Moeders met ervaring...... help!
Groetjes Maaike mv Twan 02-09-2006
Laatst was hij ontzettend aan het zeuren en toen heb ik de lollifantenfilm van Winnie de pooh erin gedaan, hem in zijn wippertje gezet voor de tv en hij was gelijk stil. Vond het heel erg leuk!!!
Zou hij er al wat van meekrijgen? En zijn er nog meer moeders die dit doen? Ik wil het niet te vaak doen, maar het werkt gewoon!
Moeders met ervaring...... help!
Groetjes Maaike mv Twan 02-09-2006