A
Anoniem
Guest
Gisteren was het dan eindelijk zo ver!!! We hadden uitnodigingen verstuurd, veel in huis gehaald, partytenten opgezet, slingers opgehangen, vlag uit, want
TWAN WAS JARIG!!!!! Zo speciaal, zijn 1e verjaardag! Vorig jaar had ik voor het eerst mijn kleine hummelke in mijn armen, zo klein als hij was. En zoooooo kwetsbaar!!! Nu kan hij al bijna lopen en is in gewicht ver3dubbeld!!! Een kleine terugblik en een hele grote vooruitblik naar wat allemaal nog moet komen!
Hier een kleine greep uit zijn 1e verjaardag!
Eerst ff laten zien, toen hij net geboren was, dus een jaar geleden!
Twan heeft (net zoals meerderen op t forum) een muziekstoel gekregen
Zijn allereerste taartje!!!! (met kaars)
En hij was lekker!!!!
Dit was DE taart (papa was 30 geworden 28 augustus en vierde ook zijn verjaardag)
Hieperdepiep Twan en papa zijn jarig was de tekst
Twan heeft een echte trapauto (mercedes slk, zelfde als oma) gekregen van zijn opa en oma (mijn schoonouders)met voor en achterop zijn naam, echt super, alleen nog veel te groot
Oma's mochten samen de taart aansnijden
Hij heeft een schommel van zijn andere opa en oma gekregen (mijn ouders)
En hij vindt hem gaaf!!!!!
Hij heeft heel veel kado's gekregen, waaronder deze loopauto
Een kleine greep uit de vriendjes en vriendinnetjes die op visite waren.
Joepie!!!! Ik ben 1 jaar!!!
Het was me het dagje wel! Super druk (man of 60) Gelukkig was het mooi weer en konden we naar buiten. Twan is super verwend en heeft de hele dag door taart en lange vingers gevoerd gekregen. Met als gevolg dat hij flink heeft gespuugd, en niet zo heel goed heeft geslapen, maar hij was wel voldaan. En wij waren blij dat we in bed lagen. hahahahaha.
Het was een geslaagde dag!
Liefs Maaike mv Twan
TWAN WAS JARIG!!!!! Zo speciaal, zijn 1e verjaardag! Vorig jaar had ik voor het eerst mijn kleine hummelke in mijn armen, zo klein als hij was. En zoooooo kwetsbaar!!! Nu kan hij al bijna lopen en is in gewicht ver3dubbeld!!! Een kleine terugblik en een hele grote vooruitblik naar wat allemaal nog moet komen!
Hier een kleine greep uit zijn 1e verjaardag!
Eerst ff laten zien, toen hij net geboren was, dus een jaar geleden!
Twan heeft (net zoals meerderen op t forum) een muziekstoel gekregen
Zijn allereerste taartje!!!! (met kaars)
En hij was lekker!!!!
Dit was DE taart (papa was 30 geworden 28 augustus en vierde ook zijn verjaardag)
Hieperdepiep Twan en papa zijn jarig was de tekst
Twan heeft een echte trapauto (mercedes slk, zelfde als oma) gekregen van zijn opa en oma (mijn schoonouders)met voor en achterop zijn naam, echt super, alleen nog veel te groot
Oma's mochten samen de taart aansnijden
Hij heeft een schommel van zijn andere opa en oma gekregen (mijn ouders)
En hij vindt hem gaaf!!!!!
Hij heeft heel veel kado's gekregen, waaronder deze loopauto
Een kleine greep uit de vriendjes en vriendinnetjes die op visite waren.
Joepie!!!! Ik ben 1 jaar!!!
Het was me het dagje wel! Super druk (man of 60) Gelukkig was het mooi weer en konden we naar buiten. Twan is super verwend en heeft de hele dag door taart en lange vingers gevoerd gekregen. Met als gevolg dat hij flink heeft gespuugd, en niet zo heel goed heeft geslapen, maar hij was wel voldaan. En wij waren blij dat we in bed lagen. hahahahaha.
Het was een geslaagde dag!
Liefs Maaike mv Twan