Twan update-je

A

Anoniem

Guest
Zoals de kop al aangeeft:

Zondag heeft Twan heerlijk in het badje gezeten op de camping bij mijn ouders. Hij vond het helemaal geweldig!!!!

Hij heeft een autootje gekregen van zijn opa en oma, die vond hij helemaal geweldig en moest natuurlijk gelijk uitgeprobeerd worden!

Ook zijn we naar het cb geweest woensdag. En ook Twan was weer helemaal door de keuring:
hij weegt nu 8785 gram en is 72, 5 cm. Zijn hoofd 44 cm. Hij is net iets ouder dan 9 mnd. Ze was heel verbaasd over wat hij allemaal al kan???!!!! Hij mocht zitten en ze vond het heel knap dat hij zich zo lang rechtop kon houden. Ze was ook verbaasd dat hij zich al om kon rollen met 7 mnd. Ik vond het een beetje overdreven dat ze zo verbaasd en positief was, als ik kijk naar jullie kindjes, waarvan er sommigen al kunnen lopen~!!!!!!!!!

Twan begint zich sinds vandaag op te trekken, dus de box hebben we al naar benenden gezet. Nu moet het bed nog, maar dat is een iets moeilijker project.

MORGEN WORDT IK 25!!!!   Ik kwam net terug van boodschappen doen, hadden papa en Twan alles al versierd. Vlaggetjes met 1/2 50 en een bord, hoera, Maaike wordt een halve sarah!! hahahaha, echt heel gaaf!

Dus het gaat allemaal prima met ons, zoals jullie kunnen lezen.

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan