twee centimeter

hey hoi, lang geleden dat ik nog eens mijn  ei kwijt moest.
Gisteren tijdens een extra controle werd er geconstateerd dat ik 2 centimeter ontsluiting had. Wat was ik blij om dat te horen, waren al die pijntjes van afgelopen weken niet voor niks geweest.
Het kon dus snel gaan, maar ook nog enkele dagen duren werd me verteld.
Terug thuis, heel de avond pijntjes gehad, afgelopen nacht geen oog dicht gedaan, vanmorgen bleek ik om het half uur hevige pijn te hebben, krampen enz. En tussen de krampen door het normale gezeur in de onderbuik. Maar, geen bloedverlies of vruchtwaterverlies.
Mijn vriend speciaal thuisgebleven van zijn werk, je weet maar nooit, zaktte het vanmiddag rond half vier ineens gewoon af, het verdween, weg pijntjes, weg zeurderig gevoel. Das mooi klote dan. En nu op het moment heb ik weer wat pijn in de onderbuik, maar niet zo heftig als het geweest was vannacht en vanmorgen.
Wij hadden de champagne al koud gezet, je weet maar nooit. hihi
Ik kreeg wel ineens vanavond toen het wat beter ging weer zin om alles te poetsen, echt serieus raar, heb ik een uurtje tijd de afwas weggewerkt en de ramen gelapt vanbuiten.
Ik hoop dat de weeen snel terugkomen en dan echt doorzetten, ben der wel klaar voor, en de familie belt me ook al om de haverklap, das minder, maarja, hun zijn ook nieuwschierig aan het worden natuurlijk.
Enfin, aan alle dames die eigenlijk ondertussen al bevallen zijn, gefeliciteerd, tzijn der best veel, en aan alle andere, toi toi toi, we kunnen dat ook.
Groetjes belgske.
nog 5 dagen te gaan tot uitgerekende datum

Ps: als der iemand tips heeft om de weeen de volgende keer te stimuleren, laat maar komen.

hoi hoi
wil je niet beroerd maken hoor maar ik heb drie weken lang met 3cm rondgelopen.mooi kloten dus.wat bij mij hielp om de ween op te wekken was heel stevig sexen.echt heb nu 5 kids maar 3 ervan zijn geboren voordat we sex hadden gehad.ik hoop echt voor je dat de bevalling snel begint want ik weet hoe zat je het kunt zijn op het laatst.
succes he.
liefs sil

Terug
Bovenaan