twee dagen bloedverlies 4,5 week zwanger

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">Hi! Ik ben 4 weken (en 3 dagen) zwanger en al twee dagen verlies ik bruin bloed. Ook wat krampen alsof ik ongesteld moet worden. Ik weet dat het van alles kan zijn maar lukt me maar niet om het los te laten en gewoon af te wachten! Alle tips zijn welkom. De 21e was ik twee dagen over tijd en en teste ik positief.  Super blij. Nu lukt het me niet zo goed om blij te blijven </span></p>

gister een afspraak genaakt voor de intake over 4,5 week. Dat duurt eeuwen haha.  Ze waren niet heel vertellerug toen ik t gister vertelde.. ik vraag dan denk ik toch niet genoeg door.  

Hey, 5 weken zwanger ook licht bloedverlies gehad echter zonder krampen. Ivm bloedverlies gister echo gehad was nog niks op te zien ze zagen verder niks geks/afwijkend. Ik begrijp je onzekerheid is lastig, ik heb over 2 weken pas weer een echo zou dan 7 weken ziin en dan zou er wel wat te zien moeten zijn..
Success!!!

Ik ben nu 5 weken zwanger en had eergister en gister ook bloed verlies geen stolsel niks geen kramp ze zeggen vaak niks aan de hand ook ik bel de verloskundige maak

Terug
Bovenaan