twee dagen eisprongpijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraagje of iemand het volgende herkent:

Zondag 8 januari jl. voelde ik de eisprong, dacht ik. Dat was mooi want we hadden vrijdagavond nog geklust.

Maar....Maandag kreeg ik opeens weer die zelfde steken links onder in mijn buik. Ik voel het altijd daar, waarvan ik dan denk dat dat mijn linker eileider is.

Is dit nu een vervolg op de sprong op maandag? Of moet ik nu dinsdag als datum rekenen? (Dinsdag was ook heftiger qua gevoel).

Ik heb wel eens gelezen dat een eisprong pijn meerdere dagen kan duren.....

En denken jullie dat, gezien het feit dat we alleen donderdag en vrijdag geklust hebben, ik kans maak om zwanger te worden? M.a.w. zouden de zaadjes die 48 uur overleven?

Hihi best wel wat klinische vragen hè? Ik ben heel benieuwd of iemand dit herkent of mij kan helpen met wat antwoorden.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Rosanne

Hoi hoi

Ik denk dat iedereen wel eens met dit soort vragen zit, en ik vind het fijin dat ik dan hier terecht kan!
Voor zover ik weet kan zaad inderdaad 48 tot zelfs 72 uur overleven,maar dat hangt natuurlijk van allerlei omstandigheden af, zuurgraad baarmoeder, kwaliteit van het zaad enz..

Maar inprincipe denk ik dat er wel een kansje inzit!

succes!

liefs, grover

Hoi rosanne,

Jij ook hier! sorry ik kan je   niet helpen met je vraag over de eisprong wany die voel ik dus totaal niet. heb geen idee wat ik moet voelen! Jammer genoeg.
En zaad is naar mijn idee 48 uur goed houdbaar en somms wel tot 72 uur.

Gr Helen

Hoi Rosanna,

Ik voelde m'n eisprong altijd dagen van te voren al aankomen.
De precieze "sprong" kon ik niet voelen hoor, maar ik had dus wel een dag of 4 last van ovulatiepijn.
Ik denk dat jullie goed je best hebben gedaan. Aan jullie heeft het niet gelegen om een mooi kindje te maken.
Tis nu alleen afwachten helaas.

Succes!

TeHa
(10wkn)

Ik voel mn eisprong volgens mij ook. precies 14-15 dagen erna word ik ook altijd ongesteld. De pijn die erbij hoort houd bij mij een dag of twee aan, daarbij horen bij mij ook gevoelige borsten en dat verdwijnt dan ook weer na een paar dagen. Maar uiteraard is ieder lichaam anders, dus voelt ook iedereen het anders.

ik hoop dat je goed geklust hebt en nu beginnen de spannende dagen van het wachten weer. Succes.

Danielle

Hallo allemaal,

Ik lees vanalles over het voelen van een eisprong maar ik voel niets, en ik geloof dat helemaal niets merk.. Hebben meerdere meiden dat of kan het nu zijn dat ik geen eisprong heb????

Pascalle

Terug
Bovenaan