twee echte roze streepjes!!!

A

Anoniem

Guest
joehoeeeeeeeeeeeeeee

ik weet net 20 minuten dat ik zwanger ben van ons tweede wondertje!!! wat een geweldig gevoel,..en dat al weer in ronde 2!

ik heb samen met mn dochter op de wc getest ( ze wil altijd mee) en mn mannetje ga ik het vanavond vertellen!

ik voelde al een week dat mijn ongi er aan zat te komen,.... maar dat was dus de zwangerschap,...

fee julia ik hoop dat je dit leest we gaan samen naar de juni mama's en de rest natuurlijk heel veel succes gewenst,.,..

veel liefs janneke,.. uitgerekend 17 juni 2007!!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd zeg, wat snel! geniet er maar lekker van.

groetjes Kriebels

Hoi Janneke....

Van harte gefeliciteerd...   Juni dat lijkt nog zover weg..Maarja voor je het weet
is het zover...
Geniet van je zwangerschap..Nogmaals gefeliciteerd....

Liefs Lies  

bedankt!!!!!!!!!!!!!

en juni lijkt inderdaad gelukkig nog heel ver weg,..ik wil uitgebreid genieten van deze (waarschijnlijk laatste) zwangerschap en ik wil ook nog erg genieten van de laatste 8 maanden samen met mijn dochtertje.

Wauwie!!! Gefeliciteerd!!

Geniet er maar met volle teugen van! Heerlijk joh!

x mamaloe

Gefeliciteerd leuk voor julli. Geniet er maar lekker van.

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet maar goed van de komende tijd.

Groetjes, Manon

Hai Janneke!!

Van harte gefeliciteerd! Ik vind het helemaal geweldig voor je meid! Ik zat elke dag al te kijken of je al wat meer wist! En nu is het zover! Helemaal super!
Hoe voel je je?
Ik moet eerlijk zeggen, dat het voor mij wel een verrassing was, in 1 keer raak. Ik voel me beter dan de vorige zwangerschap. (even afkloppen)
Alles goed met je dochtertje, is ze alweer beter? Wanneer gaan jullie het haar vertellen?
Ik heb voor mijn dochtertje het boek 'Kleine Pluis' gekocht. Hierin krijgt de mama van Nijntje een babypluis. Erg lief. Ze snapt er nog niet zoveel van, ik vertel het later wel...
Geniet er lekker van!!! We spreken elkaar zeker op het juniforum!! Ik wens je een goede zwangerschap

liefs
Fee Julia

ps: ik had bij een ander berichtje ook al gezien dat je zwanger was, had ik al op gereageerd..., toen zag ik dit bericht vandaar.

Terug
Bovenaan