Twee keer eisprong?

<p>op 22 mei heb ik helaas weer een miskraam gehad. Het was een eeneiige tweeling. En beide vruchtjes hebben het niet overleefd. We hebben het gelukkig snel een plekje kunnen geven en willen het liefst zo snel mogelijk door. Afgelopen vrijdag had ik nog een heeeele lichte positieve zwangerschapstest vanwege het achtergebleven HCG hormoon. Afgelopen zaterdag had ik een positieve clearblue ovulatietest met smiley. Dus we hebben het zondag gezellig gemaakt. Maandag weer getest en toen was de ovulatietest negatief. Leeg rondje dus. Ik dacht inderdaad maandag morgen mijn eisprong gevoeld te hebben en we hebben het voor de zekerheid nog maar een keer gezellig gemaakt. Maar nou deed ik vanmorgen weer een ovulatietest en die was weer positief?! Weten jullie hoe dit komt? Zou ik twee keer een eisprong kunnen hebben? Of was de eerste misschien vals positief? Ik denk dat we het voor de zekerheid vanavond nog maar een keer gezellig gaan maken. Maar ik vind dit zo gek?! De zwangerschapstest die ik vanmorgen heb gedaan was trouwens nu negatief</p>

@benb die van zaterdag dan? En dan zou die van vandaag mijn daadwerkelijke eisprong zijn? Omdat hij tussendoor negatief is geweest? 

@girafje zo snel al dan? Dan heeft het eitje toch nog niet eens tijd gehad om in te nestelen?

Als je vrijdag nog een positieve zwangerschapstest had, dan is er een kans dat de ovulatietest een vals positieve test geeft. Ik zou de ovulatietesten voor deze ronde even laten en de volgebde ronde pas weer oppakken (als het nodig is)

@girafje zaterdag positieve ovulatietest, maandag negatief en vanmorgen weer positief.
@benb ja precies. Ik vroeg me alleen af of een dubbele eisprong met een paar dagen er tussen mogelijk was. 
ik hoop dat ik ze de volgende ronde niet meer nodig heb. Maar we zullen zien. 

Terug
Bovenaan