Vorig jaar oktober heb ik na 9 weken een natuurlijke miskraam gehad en van de zomer had ik helaas weer pech en ging het voor de tweede keer mis waarna ik met 11 weken een curretage ben ondergaan.
Heel vervelend allemaal en verdrietig.
Maar het leven gaat door en ik dus ook.
Ik merk alleen dat dat niet altijd even gemakkelijk is.
Soms vraag ik me af of ik het allemaal nog wel een keer wil meemaken. De telleurstelling, het verdriet en al het gedoe erom heen. We zijn wel bezig met zwanger worden en aan de ene kant wil ik dat ook dolgraag. Maar aan de andere kant heb ik bijna zo'n gevoel van, ja laat maar even want als het nou straks weer mis gaat?
Zoals ik al zei, nu ga ik gewoon door en denk ik er niet heel veel aan. Toch als ik er wel over praat merk ik dat het me toch best wat doet, daarom ben ik maar weer gaan schrijven hier.
Zijn er meerdere mensen die ook twee of meerder miskramen hebben gehad? En hoe was jullie ervaring met het zwanger worden?
Kennen jullie dat gevoel van, is het wel weggelegd voor ons?
Een somsverdrietigebijnamoeder...
Heel vervelend allemaal en verdrietig.
Maar het leven gaat door en ik dus ook.
Ik merk alleen dat dat niet altijd even gemakkelijk is.
Soms vraag ik me af of ik het allemaal nog wel een keer wil meemaken. De telleurstelling, het verdriet en al het gedoe erom heen. We zijn wel bezig met zwanger worden en aan de ene kant wil ik dat ook dolgraag. Maar aan de andere kant heb ik bijna zo'n gevoel van, ja laat maar even want als het nou straks weer mis gaat?
Zoals ik al zei, nu ga ik gewoon door en denk ik er niet heel veel aan. Toch als ik er wel over praat merk ik dat het me toch best wat doet, daarom ben ik maar weer gaan schrijven hier.
Zijn er meerdere mensen die ook twee of meerder miskramen hebben gehad? En hoe was jullie ervaring met het zwanger worden?
Kennen jullie dat gevoel van, is het wel weggelegd voor ons?
Een somsverdrietigebijnamoeder...