Twee kinderen 1 babyfoon? Hoe doen jullie dat?

Hoi,

Ik zit met een probleempje denk ik. Mijn dochtertje is nu bijna 10 maanden en die heb ik nog nooit kunnen horen zonder babyfoon als ik beneden zit. Nu komt er straks een tweede bij waar ik dus ook een babyfoon voor nodig heb. Maar bestaat er geen simpelere oplossing? Zit ik straks met twee babyfoons beneden.
Hoe doen de mama's dat die nu al meerdere kindjes hebben?

Liefs Wanda

Hoi,
Als onthaalmoeder liggen er bij ons dikwijls meer dan een kindje boven te slapen. Ik zit heus niet met 10 babyfoons. Ik zet het ding gewoon op heel gevoelig en plaats het boven in de hal. Zo hoor ik alle kindjes op dat verdiep.
Succes met je zwangerschap

Hoi,

Het is inderdaad een idee om de babyfoon op de gang te zetten.

Maar ik heb altijd met twee babyfoons gezeten en dat ga ik nu weer doen.

Dat vind ik een prettig idee (controlfreak haha).

Je zou ook kunnen overwegen om de Alecto Dect babyfoon te kopen.

Die heb ik via Wehkamp aangeschaft en die kun je instellen dat hij twee
verschillende zenders om en om ontvangt. (snap je het nog haha).

Dan moet je wel twee baby-units kopen en 1 ontvanger voor beneden.

Succes,

Vanessa 18 wkn

Hoi

Wij hebben ook de alecto dect babyfoon gekocht met een extra 'babyunit'zodat we er op elke kamer 1 hebben. Ik heb hem gekocht bij www.aximax.nl , dat scheelt een boel geld. Daar heb je voor 70 euro de hele set!

Succes ermee, groetjes

hoi mijn meiden zijn iets ouder en hebben tot voorkort bij elkaar op dekamer geslapen vonden ze heerlijk, en had maa r1 babyfoon nodig, nu slapen ze apart en zetten wij beneden in de kamerr de deur open en geen babyfoon meer . als ze echt huilen dan hoor je ze echt wel hoor , ga niet bij iedere kikje naar boven holen.
maar iedereen is anders dus doe wat jij prettig vind!!
daan

Terug
Bovenaan