Twee streepjes???

A

Anoniem

Guest

Hey lieve meiden,

Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten.
Nou heb ik net die test gedaan en er verschijnt dus een heel
licht dus twee streepje. Maar het tweede streepje moet toch even
donker of nog donderder zijn als het controle streepje?
Ik denk dus zelf dat de test nagtief is, maar waarom verschijnt nou
dat tweede lichte streepje? Zou het bijvoorbeeld kunnen dat ie morgen
wel positief word daardoor? Wie kan me antwoord geven?
Bedankt veel liefs xxx isa.

Hey Isa,

Dat vage tweede streepje zegt niets.
(tenzij het een zwangerschapstest is natuurlijk!)

Je moet echt een aantal dagen testen en op het moment dat ie positief is zie je het verschil echt heel duidelijk, de tweede streep is dan net zo duidelijk of nog duidelijker dan de eerste! Succes, ik begin maandag met de eerste test (dag 13 van cyclus).

Ik heb vorige maand ook mijn temp bijgehouden en zag twee dagen nadat de ovulatiestest positief was een duidelijke stijging.

Liefs,
Linny

Hey meid,

Ik kan je hier niet mee helpen maar ik wil je toch even succes wensen.

Dus bij deze veel succes!! (hihi)

Oja heb jij mijn andere berichtje nog gelezen? Hij staat hier beneden onder het kopje isa.

Ik lees het wel weer.

Liefs Droopy

Hey meiden,

Hebben jullie dan ook wel eens een tweede lichte streepje?
Kwam er dan bijvoorbeeld de dag erna een duidelijker tweede streepje?
Kan het dan niet zo zijn dat het een voorteken is van je ovulatie?
Er moet toch een verklaring zijn dat er de andere dagen 1 streepje
kwam en nu een tweede lichte streepje? Veel liefs xxx isa.

Hoi Isa,
Ik gebruik ook maandelijks de ovulatietesten van clear blue.
Bij mij lijkt het streepje elke dag wat dikker te worden. Soms zie ik ook geen verschil hoor en gewoon een heel licht streepje. Als de test positief is dan zie je dat direct. Het 'ovulatie'streepje is dan echt een stuk feller/donkerder van kleur!
Sucses, groetjes Anne

Hey anne,

Bedankt voor je reactie. Het zou dus goed kunnen dat ik eer deze dagen een positieve test krijg? Gaan jullie voor jullie eerste wondertje? En hoelang zijn jullie al bezig? x isa.

Hoi Isa,
Hoeveelste cyclusdag zit je nu? en hoe lang duurt  je cyclus normaal? Zou goed kunnen dat je ei er aan zit te komen!!
Dit wordt ook ons eerst kindje, we zijn inmiddels in ronde 12 beland. Heb morgen m'n nod, maar denk dat ik gewoon ongi ga worden.

Groetjes Anne

Hey anne,

Ik zit nu op dag 12. Ben begonnen op dag 10 voor alle zekerheid. Heb nl een onregelmatige cycles.  Eerste drie maanden 36 dgn, 4e maand 33 dgn en de afgelopen maand op dag 28 oud bloed en op dag 29 goed doorgbroken! Dus ben maar van een cycles van 28 dgn uitgegaan. Hoop deze week nog een positieve test te krijgen.... liefs xxx isa.

Terug
Bovenaan