...twee streepjes!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Eergisteren een licht streepje en vanmiddag dus rap naar de kruidvad om een nieuwe te halen. Heb net twee uren met mijn benen over elkaar gezeten om mijn plas op te houden...en wat zie ik: binnen 5 seconde een tweede streep! Ik ben zoooo blij.
Heb het er helemaal warm van :)

Gefeliciteerd!! Geniet van die mooie tijd die gaat komen! Heb ik horen zeggen... haha!

Liefs Daisy

SUPER!!!!GEFELICITEERD!!! Nu lekker gaan genieten! Ik ga donderdag nog een extra testje doen en hopen dat mijn streepje nu ook duidelijker is dan gisteren!Voel je je ook echt zwanger?! Ik nu wel al haha
super voor jullie!!!

Liefsss

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!! Geweldig he om zo'n positieve test in handen te hebben... ik ben 1 sept uitgerekend.. en jij ook in September zeker? Ik zie je dan vast wel weer op het forum "zwanger zijn" leuk joh! Geniet er van!

Liefs mammma

Dank jullie wel! Het is echt zo onwerkelijk! Ik ben idd in september uitgerekend; de 6e. We hadden echt niet verwacht dat we zo snel zwanger zouden worden. Voor onze zoon zijn we 1,5jr bezig geweest en nu maar 1 keer ongi geweest na het verwijderen van mijn spiraal en dat ook al na 25 dagen terwijl mijn cyclus voorheen 45 tot 70 dagen was. Vanmorgen nog een testje gedaan met ochtendurine en jahoor en stond echt een tweede dikke roze streep..gelukkig! Zowel mijn dochter als zoon zijn geboren middels een ks dus deze zal nu ook wel gehaald worden met een geplande ks dus 6 sep. zal ik niet halen, eerder eind augustus. (ik ben klein van stuk en man man absoluut niet dus mijn kinders waren gewoonweg te groot voor een normale bevalling; 38wk/8,5pond) .. ga nog even naar de test kijken! Liefs

Terug
Bovenaan