Twee strepen op ovulatie test?

Hallo, heb ff een vraagje aan jullie. weet iemand hoe ovulatietesten werken. Aangezien het mijn eerste keer is dat ik ze gebruik! Heb namelijk een onregelmatige cyclus. En zit inmiddels in ronde 8 voor ons tweede kindje! Aangezien mijn man de hele week van huis is, leek het mij handig om Ov.-testen te gaan gebruiken. Vannacht en net ( nog) krampjes. Dus meteen een Ov-test gedaan. En meteen twee strepen. Dat betekend toch dat we aan de klus moeten? Er wordt namelijk aangegeven dat de eisprong binnen 24-36 uur wordt verwacht. Dus man lief moet thuis komen vannacht :) nu worden wel steeds mijn krampjes minder, zou dat iets betekenen rondom eisprong? Hoop niet dat ik te laat ben... Wie kan mij meer vertellen??

Alvast bedankt voor jullie reacties.

En jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

X dromertje
 
Hoihoi!

Bij mij gaven ovutesten altijd twee strepen. Jemoet goed kijken dat de teststreep minimaal even donker is als de controlestreep. Als dat het geval is, kun je idd die avond klussen met (in je cyclus) de grootste kans op een zwangerschap. Ook de avond erna zit je nog in je meest vruchtbare dagen.

Succes!
 
Bij mij ook.... Heb de ovtesten van testjezelf.nl daar geven ze aan, dat als je twee strepen hebt je de eisprong binnen 24-36 uur moet verwachten. Maar moest de test pas aflezen na 5 min. Dat heb ik gedaan en er waren meteen 2 duidelijke strepen. Een uur later zag ik weer op de test, was de ene streep veel lichter dan de andere?? Had die dag wel kramp. Dus misschien zat de eisprong er indiaantje komen. We hebben die nacht geklust ;-) hopelijk hebben we eind van maand een poitieve test in handen....
 
Terug
Bovenaan