Twee strepen op ovulatietest.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden, zal me in het kort ff voorstellen: ik ben moeder van een zoontje 1,5. En probeer nu weer zwanger te raken van een broertje of zusje! Ons probleem is dat mijn man de hele week van huis is. En ik niet precies weet wanneer ik mijn eisprong heb. Heb namelijk een onregelmatige cyclus. Heb ovulatietesten in huis gehaald. ( nooit eerder gebruikt). Vandaag last van krampen en een ov-test gedaan, en wat denk je meteen 2 strepen... Dat wil geloof ik zeggen dat we aan de kus moeten? En dat de eisprong binnen 24-36 uur komt? Dus heb mijn man gebeld dat hij thuis MOET komen ;-) je moet toch wat als je voor een tweede wilt gaan... En dit is onze 8e ronde, tweede kindje!

Jullie ook allemaal succes met zwanger worden!

X dromertje

Welkom en veel klus plezier..

Ik wil niet klagen maar zou je misschien je nickname willen veranderen dit is zowel voor mij als voor andere erg verwarrend

Welkom hier!!! Klussen maar en hopelijk zal het snel lukken ;)!

Ps. Die naam is inderdaad erg verwarrend, ik opende het topic eigenlijk omdat ik dacht dat het om goed nieuws voor Dromertje1987 ging!

Euh, snap dat het vervelend is, maar ik ben al bijna 3 jaar actief op dit forum. Dus zolang bestaat deze naam ook al! Kijk zo nu en dan ff mee... Maar als ik jullie er een plezier mee doe, dan wil ik dat natuurlijk proberen.

X dromertje

Terug
Bovenaan