Twee vraagjes ( oud bloed en temperaturen) wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik zal eigenlijk 25 maart mijn nod hebben. En de laatste tijd heb ik dan 2 dagen ervoor wat 'oud bloed' .
Nu heb ik dus net wat oud bloed gekregen en ook een klein beetje buikkrampen.
Mijn vraag is: kan je bij oud bloed buikkrampen hebben? en nu het eerder is betekent dat mijn nod ook eerder is?? En kan ik nu nog wel zwanger zijn????

En over temperaturen hoor je zulke verschillende verhalen. Wie kan mij zeggen wanneer ik mijn eisprong heb:

tot dag 15     36.5 en dan dag 16 en 17 36.70 en daarna 36.90 ( en verschillende maar niet onder de 36.80).

Hopelijk kunnen jullie mij helpen want wij hadden eindelijk in ronde 5 er eens een goed gevoel over en nu dat oude bloed met kleine krampjes.

In ieder geval iedereen heeeel veel succes!

liefs, inge

Bij oud bloed ka je krampen hebben. Je nieuwe cyclus begint niet met oud bloed maar bij helder bloed. En als je oud bloed hebt kan je nog steeds zwanger zijn zolang het maar niet helde bloed wordt.
Als je temperatuur stijgt dan is je eisprong geweest, dus waarschijnlijk dag 15? Ik weet niet wat de rest vd temperaturen zijn.
gr

Hoi!
Als je iedere keer vlak voor je menstruatie oud bloed verliest, zou het kunnen betekenen dat je deze keer eerder ongesteld wordt. Dan is je nod dus ook eerder, maar dat hoeft dus niet elke keer zo te zijn.
En misschien (hopelijk) ben je wel zwanger en is het misschien een innestelingsbloeding?! Ik weet zelf niet precies hoe dat bloed eruit ziet, want ik heb dat niet gehad.
Dus helaas zal je nog even af moeten wachten.
Met temperaturen heb ik niet echt ervaring, dus daarmee kan ik je niet helpen.

Succes!
Groetjes, Sandra

Hoi Sandra en Marielle!
Hartstikke bedankt voor jullie reacties.
Ben blij dat je bij oud bloed ook krampjes kan hebben want dan is er dus nog hoop!!!

De andere vragen heb ik ook proberen op te zoeken op het internet, maar kan jammer genoeg niets vinden.

Meiden nogmaals hartelijk dank en ik zal voor jullie duimen!

ps mocht iemand anders de antwoorden nog weten dan graag. (ik zal vanacht een stuk beter slapen)

hoi

ik denk dat je dag 16 je eisprong hebt gehad en ze raden dan meestal aan om twee dagen van te voren te klussen dus als je dat hebt gedaan is er natuurlijk altijd nog hoop dat je zwanger bent

groetjes van calimero

Terug
Bovenaan